برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

می خواست اربعین برود...

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۰۵ ب.ظ

می خواست اربعین برود

                               و

                                  اربعین بود که    رفت.....

                                                                   خداحافظ










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۴
سید رضا

نظرات (۳)

رحمت الله علیه...
۱۵ دی ۹۱ ، ۰۰:۲۹ محمد هادی باقرالعلوم
مردی بار سفر بست و رفت...
خداحافظ...
پاسخ:
رحمت الله علیه
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۵:۰۸ حاتم ابتسام

هر چه می گذرد وزن آسمان بیشتر و زمین کمتر می شود...

دیگر در زمین وزنی نخواهند ماند اگر...

پاسخ:
تو خودت وزنه ای
بی تعارف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی