برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

خوش آن روزی کاین قفس شکند

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴ ق.ظ

چشم به قفل قفسی هست و نیست


مژده ی فریاد رسی هست و نیست


می رسد و می گذرد زندگی


آه که هر دم نفسی هست و نیست


حسرت آزادی ام از بند عشق


اول و آخر هوسی هست و نیست


مرده ام و باز نفس میکشم


بی تو در این خانه کسی هست و نیست


کیست که چون من به تو دل بسته است


مثل من ای دوست بسی هست و نیست





فاضل نظری






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۷
سید رضا

نظرات (۶)


کودک،

با گربه هایش در حیاط خانه بازی می کند

مادر، کنار چرخ خیاطی

آرام رفته در نخِِ سوزن

عطر بخارِ چایِ تازه

در خانه می پیچد

صدایِ در!

«شاید پدر!»

پاسخ:
ممنون از حضورتون


۲۷ دی ۹۱ ، ۱۲:۴۸ نیما عتیقی
خیلی قشنگ بود !!! واقعا به این آقای فاضل نظری باید افتخار کرد ... ! ولی .. !؟
پاسخ:
ولی؟؟؟؟؟
چی؟؟؟؟

مزه ی عشق به این خوف و رجاهاست رفیق!
عشق سرگرمی‌اش آزار و تسلاست رفیق!

نشدم راهی این چشمه که سیراب شوم
تشنگی خاص‌ترین لذت دنیاست رفیق!

بارها تا لب این چشمه دویده است دلم
آبش اما فقط از دور گواراست رفیق!

اسم آن روز که نامیده‌ای اش روز وصال
در لغتنامه‌ی من «روز مباداست» رفیق!

«نیست در شهر نگاری که دل از ما ببرد»
بنشین شعر بخوان، دور جوان‌هاست رفیق!


سید جان ممنون که به ما هم سر میزنی.
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۰:۵۶ امیر حسین


ای نسیم سحر، آرامگه یار کجاست؟
منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست؟ شب تار است و ره وادی ایمن در پیش
آتش طور کجا، موعد دیدار کجاست؟ هر که آمد به جهان نقش خرابی دارد
در خرابات بگویید که هشیار کجاست آن کس است اهل بشارت که اشارت داند
نکته‌ها هست بسی، مَحرَم اسرار کجاست؟ هر سر موی مرا با تو هزاران کار است
ما کجاییم و ملامت‌گر بی‌کار کجاست! بازپرسید ز گیسوی شکن در شکنش
کاین دلِ غمزدهْ سرگشتهْ گرفتارِ کجاست؟ عقل دیوانه شد، آن سلسله‌ی مشکین کو؟
دل ز ما گوشه گرفت، ابروی دلدار کجاست؟ ساقی و مطرب و مِی جمله مهیاست، ولی
عیش بی یار مهیا نشود، یار کجاست؟ حافظ! از باد خزان در چمن دهر مرنج
فکر معقول بفرما؛ گل بی خار کجاست؟
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۴ احمد باوی زاده
واقعا
بله
هست ونیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی