برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

او یک جهادگر است...

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۰۶ ب.ظ

روز آخر بود

همه داشتن لوازمشونو جمع و جور میکردن

ولی غرفه ما هنوز که هنوزه خالی بود همه می گفتن پس کی میخواین شروع کنین

تمام این سوالها جوابش یه کلمه بود

محمد

محمد که بیاد همه چی درست میشه چرا که وجودش برکته

یه جورایی میتونه با زمان مبارزه کنه و اونو شکست بده

حتما می پرسین محمد کیه

محمد همونه که خیلی ها بهش مدیونن

وقتی می دیدیش شاید چیزی متوجه نمیشدی

اما کافی بود چند روز بهش نزدیک بشی می فهمیدی که خیلی بزرگه و البته عجیب و غریب

خاطره بالا مال اواخر تیر ماه امساله که برای گردهمایی گروههای جهادی طلاب کل کشور رفته بودیم اصفهان

همه کارها مونده بود و منم منتظر محمد بودم

که وقتی اومد خیلی سریع با هم دیگه غرفه رو راه انداختیم خیلی هم با حال شد در عرض پنج ساعت


بی خیال از خود محمد براتون بگم

خیلی وقت نبود که می شناختمش شاید یک هفته یا کمتر ولی تو این مدت مثل دو تا برادر (برادری  که ندارم) به هم نزدیک شده بودیم

پسری متولد دهه شصت که به گفته خودش اون زمونا امکنات کم بوده لذا  ... بی خیال

یک خال بزرگ روی گونه ای با رنگ سبزه ،  عینک رو چشمای قهوه ای ...

فرمانده ای که اگه کسی نمی گفت اصلا نمی فهمیدی اون فرمانده است.

محمد اگه این مطلبو خوندی بدون دلم برات تنگ شده


خاطراتی شفاهی از

زبان رضا بهجتی پور مسئول گروه جهادی وارثان دانشگاه رضوی که وارث محمد موسی زاده فرمانده سابق بسیج دانشگاه شده در گروه جهادی

جدای از خاطرات رضا بهجتی خودم هم خیلی خاطرات خوب باهاش دارم و تا حالا چندین اردوی جهادی و راهیان نور باهاش بودم



او  واقعا یک جهادگر است...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۹
سید رضا

نظرات (۹)

مطلب جالب و قشنگی بود
شما خودت اسطوره ی جهاد و مدیریتی دداش
اینا نیییییییییییییییییییییست
اینا هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
خیلی دوست داشتنی هستی     جدا         I              LOVE           YOU
۲۹ دی ۹۱ ، ۲۳:۲۳ شیخ صابر
سلام سید جون
خدا تمامی رفتگانو بیامرزه!
شادی روح همه جهادگرا،قدیما،جدیدا،ذکورا،اناثا،حق داران بالاخص شادی روح سروران ما حاجی محمره،محتشم مرادی،محمدموسی زاده،امانی پور،هادی شادکام،سید موسوی نژاد،حسینی طه،کاظم قادری،روح الله دوستی،صاحب طرح زاده و...
             بخوان فاتحه مع الاخلاص والصلوات
                                                                                 (سلطان جنگل)
پاسخ:
ممنونم از حضورتون حاج آقا
خدا همه رو بیامرزه و به شما توفیق بده
ههههههههههه
کلی خندیدم....
مگه اینکه....

پاسخ:
همیشه خندون باشی عزیزم
ولی خوبه بفهمی چی خنده داره
آقا سید کمی عکس ها را مرتب کن
پاسخ:
چشم احتمالا اشکال از load  بوده
۳۰ دی ۹۱ ، ۲۲:۰۹ رهپوی عاشق
سلام
خدا کنه همه خوب باشند اینجوری همه چی درست میشه
این خوبیهاست که می مونه و واقعا هم همینطوره
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۵۸ نیما عتیقی

هنوز هم عکس ها درست نشدنه !!!!

سلام ...

حالا چی شده یاد این رفیقت کردیه ... ؟! مگه چند وقته دلت تنگش شده ؟!

پاسخ:
دیگه دوری دلتنگی میاره
مستدام باشید انشالله
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۱ محمد علیزاده
موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی