برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ایران شده هلسطین....

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۵۳ ب.ظ

 

ایران شده هلسطین

(روایت مردمی از انقلاب اسلامی در بجنورد)

نویسنده: مهدی الهی فرد

پژوهش: سعید ساسانیان، غلام رضا رمضانیان، مجتبی ارحامی

ویراستار: احمد مرجانی، سعید ساسانیان

مجری طرح: کانون فرهنگی هنری انتظار مسجد آل شیخ بجنورد

انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری

 

بخش هایی از کتاب

 

آجر و عالِم!

اینکه علما توی صحنه باشند باعث دلگرمی مردم بود. اما چه می شد کرد ، جز یکی دوتاشان بقیه نمی آمدند. طلبه ها البته بودند، اما طلبه کجا و عالم کجا!

دو تیم شدیم. من و علوی مقدم که روحانی بودیم کارمان شد آوردن علما به صحنه! بقیه هم باید پاره آجر و سنگ می آوردند که حین درگیری دست مان خالی نباشد.

کارها خوب پیش رفت، بچه ها پاره آجر آوردند ، ما هم عالم آوردیم!

یکی از بچه ها با خنده می گفت : ادوات موزد نیاز جهت مبارزه بر دو قسم است: آجر و عالم!

 

 

ایران شده هلسطین

 

 

توی چهارراه باسکول نشسته بودیم و شعار می دادیم "ایران شده فلسطین، مردم چرا نشستین"

بنده ی خدا انگار که خیلی جوش آورده بود، بلند شد و با مشت های گره کرده داد زد " ایران شده هُلسطین * مردم چرا نشستین !" یک دفعه جمع از خنده منفجر شد. دستش را گرفتم و گفتم : فلسطین نه هلسطین!

*هلسطین به زبان کرمانجی یعنی بلند شوید 

موافقین ۳ مخالفین ۲ ۹۱/۱۱/۰۷
سید رضا

نظرات (۶)

۰۷ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۲۷ مرتضی نظری
سلام
خب یک لینک واسه خرید آنلاین هم میذاشتید دیگه!
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۵ نیما عتیقی
به فکر افتادم بخونمش ... /.
انشاء ... اگه وقت شد البته ... /.
پاسخ:
ان شا الله بقیه هم...
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۸ محمد علیزاده
احسنت
نکته ی زیبایی بود
ما از خُم پرجوش ولایت مستیم...
عهدی ازلی با ره مولا بستیم...
بنگر که وظیفه چیست در این میدان...
ما افسر جنگ نرم آقا هستیم...
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۱۳ زهره مهدوی
   سلام روز خوبی داشته باشین
  جالا از کجا میدونید جوش آورده و گفته هلسطین ؟
 ولی جالب بود اونایی که به سختی اومدن تو صحنه حالا ........
پاسخ:
این خاطرات به صورت شفاهی نقل شده از افراد حاضر در صحنه بوده

شکرلله شیعه ای نامی شدیم

اهل جمهوری اسلامی شدیم ..

 

 

 

پاسخ:
شکر لله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی