برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

یتیم اوست دل جمکرانی ام....

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۵۱ ب.ظ


هر شب یتیم توست دل جمکرانی‌ام

 جانم به لب رسیده بیا یار جانی‌ام

 از بادها نشانی‌تان را گرفته‌ام

 عمری است عاجزانه پی آن نشانی‌ام


 طی شد جوانی من و رؤیت نشد رخت

"شرمنده جوانی از این زندگانیم"

  با من بگو که خیمه کجا می‌کنی به پا

 آخر چرا به خاک سیه می‌نشانی ام

 در این دهه اگر چه صدایت گرفته است

 یک شب  بخوان به صوت خوش آسمانی‌ام

 در روضه احتمال حضورت قوی‌تر است

 شاید به عشق نام عمویت بخوانی‌ام

  هم پیر قد خمیدگی زینب توا م

  هم داغدار آن دو لب خیزرانی‌ام

 این روزها که حال مرا درک میکنی 

 بگذار دست بر دل آتشفشانی‌ام

 در به دری برای غلام تو خوب نیست

 تأیید کن که نوکر صاحب زمانی‌ام

عباس احمدی

 

 

دعای توسل ، سه شنبه شب ،  جمکران  ، او

تمام سه شنبه شب هایم را با یک سه شنبه شب در جمکران کنار او عوض میکنم ....

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۴
سید رضا

نظرات (۲۱)

۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۷ محمد علیزاده
آخ گفتی
دلم بدجور جمکران میخواد
سلام
آقا سید لینک شدید
در صورت تمایل لینک کنید
دعا بفرمایید
یاعلی
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۷ ساروی ریکا
حس و حال آدمو عوض میکنه ها !
دمش و دمت گرم بابت شعر!

 در روضه احتمال حضورت قوی‌تر است

 شاید به عشق نام عمویت بخوانی‌ام

---------------------

آمده بود مشک را پرکند،چه دید در آب که ناگهان تمام دنیا خشکسالی شد و دستهای عباس سپر بلای صورت مادر...

آسمان تکیه به دستان تو دارد عباس...



۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۰۲ امین عربشاهی
برای عمو جانت روضه بخوانیم،می آیی آقا؟؟
تمنا کنیم چه؟؟
التماست کنیم...
پاسخ:

یتمیت را دریاب

با سلام 
مطلب شما در سایت tobenvis.com منتشر گردید 
منتظر حضورتان خواهیم ماند 
توبنویس جایی برای نخبگان...

بسیار زیبا،

و البته تازه کننده داغ دل!

در تعجبم که چگونه زیبایی و داغ دل کنار یکدیگرند...؟!!

امشب جمکران...حال و هوایی دارد.
شعر 20
salam mamnoon babate enteghad
یا صاحب الزمان

ممنون .همین طور داستانی که این هفته توی هیئت شهدای گمنام گفتید این شعر هم سوز اون  رو برا من داشت . التماس شهادت

اجرکم عندالله

پاسخ:
دل پاک شماست که سوز داره
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۵۷ منتظران ظهور
سلام سید جان خوبی
در وادی انتظار زمان را بنگر که چگونه از هجر تو همچون شمع ذره ذره آب میگردد، کی می آیی که قطره ها به دریا بپیوندند؟ خیبر گشای فاطمه(س) کی می آیی؟
" اللهم عجل لولیک الفرجگ
داداش نام وبلاگ ما رو عوض کن بزار منتظران ظهور
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۲۰ عارف محمدی برنتی

سلام سید جون

شما تو وبلاگ من به نام (برای او)لینک شدی

مرسی از حضور گرمت

راستی انتخاب شعرت عالی بود

کاش مهدی(عج) به جهان چهره هویدا میکرد ...
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۱۱ مسعود مرواری

در فراق تو بگذشت لحظه های هرروزم

می کشد مرا اخر وعده های دیدارت

سر زسجده شکرت برندارم ای زیبا

گر نصیب من گردد بوسه بر کف پایت

 

التماس دعا واسه دوست گناه کارت

پاسخ:

salam

masud jan

mamnoon ke sar zadi

to ham bara man doa kon

 

سلام علیکم.. اتفاقی از وبلاگ "پاراگراف" با "برای او" آشنا شدیم..

خوشحال می شویم از مطالب شما هم در سایت "حرف تو" استفاده نماییم.

منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.

یا علی مدد
پاسخ:

سلام

ممنون از نظر لطف شما

۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۵ بنیان مرصوص
سلام
به روزیم وقت کردید سر بزنید
 سلام!
با مطلبی با عنوان آدم احمدی نژادی یا آرمان احمدی نژادی بروزم!
قابل دانستی ! نظرت را بده!
یاعلی
فرهنگ پرواز
شما مراحمی
التماس دعا

باسلام
وبلاگ نویس گرامی
وبلاگ شما در قسمت دلنوشته سایت توبنویس قرار دارد
لطفا سایت توبنویس به آدرس tobenvis.com را لینک فرمایید
باتشکر

توبنویس جایی برای نخبگان ... [گل]
به مامانت بگو برات اسپند دود کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی