برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

هوای او....

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۰۴ ق.ظ



لباس غمت به قامت من
صدا زدن تو عبادت من

اگر بشود به لطف شما
زیارت شش گوشه قسمت من

اگر بشود به لطف خدا
زیارت شش گوشه قسمت من

چه مویه کنان به سینه زنم
ز غصه و داغ تو سر شکنم

خوشم که شوم به لحظه مرگ
لباس سیای شما کفنم

هوای حسین هوای حرم
هوای شب جمعه زد به سرم

روانه شدم به سوی ضریح
بگیری اگر زیر بال و پرم

بده صدقه به راه خدا
بده شب جمعه تو کرب و بلا

نفس نزنم نفس نکشم
بدون تو یا سیدالشهداء

فایل صوتی شعر که آتیش میزنه رو از اینجا دانلود کنید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۷
سید رضا

نظرات (۱۵)

۲۷ بهمن ۹۱ ، ۰۵:۳۳ عارف محمدی برنتی

دمت گرم سید جون

با این شعرت منو بردی تو ماه محرم

یادش بخیر

راستی سید دلم برا محرم تنگ شده

یا حسین

دلم هوای تو کرده هواییت شده ام

خیلی مخلصیم آقا سید

دعامون کن

یا علی

گل گفتی سید!

واقعا آتیش میزنه آدم رو...

۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۳ سید علی حسینی(آرام)
سلام دوست مهربان من
ممنون که آمدی
با افتخار لینکت کردم
باقی بقایت
بدرود
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۵۴ رهپوی عاشق
سلام
زیبا بود
انشاءالله بریم باهم زیارت حضرت ارباب
عالی.21
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۹ یکی بود و آن یکی هم بود ...
سلام و عرض ادب
دعوتین به مجازستانم
.
.
منتظرم
یاعلی...



۲۷ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۱۵ جابر رضاپور
چقد قشنگ و دلنشین
پاسخ:
نظر لطف شماست
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۱۲ شهید دیالمه...
سلام..خداقوت....
برای او بمانید
پاسخ:
سلام
خدا قوت
تمام عشق ما
و
عشق تمام ما
همه در کربلاست...
پاسخ:
عشق فقط یک کلام
حسین علیه السلام
سلام هم استانی عزیز وبلاگ زیبایی دارید.اگر ایده ای برای بهبود استانمان به ذهنتان رسید ما را هم در جریان بگذارید..
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۱۹ فرهاد ( مدیر وبلاگ استحکام ایمان )

با سلام

ممنون از حضورتان در وبلاگم

وبلاگتان را با افتخار  لینک کردم . اگر دوست داشتید وبلاگم را با نام استحکام ایمان لینک کنید و سپس اطلاع دهید .

موفق باشید

یک روز پیش از زمانی که می خواستم به سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شوم، در خدمت آقا بودم ، عرضه داشتم فردا به کربلا می روم که آقا با یک نگاه حسرت آمیز گفتند ما را که فراموش نمی کنید.  

 آیت ا... سید احمد علم الهدی

دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

با غزلی در این  رابطه  دعاگویتان هستم

التماس دعا یاحق
سلام
تاریخ و عبرت های آن می تواند راه گشا باشد باید دقیق و هوشمند به وقایع آن نگریست
خوب چرا نقل حدیث بعد از رسول گرامی اسلام صل الله علیه و اله منع می شود و این ممنوعیت به این سختی و شدت پیگیری میشود خوب ساده ترین مطلبی که خود خلفا نیز به آن به اشاره کردند ایجاد اختلاف در بین مسلمان ها ست این اعتراف به این مطلب است که حقایقی در روایات رسول الله صل الله علیه واله وجود دارد که مردم نباید به آن دست بیابند.......
امروز این مسئله در انقلاب اسلامی وجود دارد؟ آیا از این برگ تاریخی میتوان در زمان ما نمونه ای یافت و یا اینکه این موضوع در زمان خلفا بوده و تنها دلیلی است بر حقانیت اهل بیت سلام الله علیه وآله ؟....
بنده حقیر در این مورد بسیار اندیشه کردم به مواردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد کردم که نشان از پیگیری سیاست خلفا در مسائل کشور هست
خوب زمانی مردم مسلمان ایران به نیت یاری امام زمان عجل الله فرجه دست به انقلاب زدند و به توفیقاتی رسیدند وجبهه استکباری نظام طاغوت را از بین بردن ولی جبهه استعماری نظام طاغوت همچون زمان صدر اسلام همچون تارعنکبوت بر سر این حرکت انقلاب باقی ماند....
باسلام
مطلب شما درسایت tobenvis.com منتشر گردید
منتظر حضور شما هستیم
توبنویس جایی برای نخبگان ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی