برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

به دنبال سر او....

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۵۱ ق.ظ

وقتی شلمچه می روم نزدیک پاسگاه زید

 به دنبال یک سر می گردم

 برای همان مادر....


پی نوشت :

شهید سید رضا گوهری در سال 1365 در حوال همین روزها حسینی شد

یادش گرامی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۶
سید رضا

نظرات (۲۱)

بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت
سر خم می سلامت شکند اگر سبویی
۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۵۴ نسل60 آزاد از این دنیا
و ما هچنان اندر خم یک کوچه ایم..........
  سلام
شادی روحش صلوات...
با مطلب نکته ایی!!! با عنوان خواهران در اینترنت و فضای مجازی دنبال چه چیزی هستند ؟بروزم!
دقیق بخوانید و  با تفکر نظر بدهید!
منتظرم!
یاعلی
فرهنگ پرواز 
شهدا ...
حقیقت رو پیدا کردن
حوا بودن تاوان سنگینی دارد
وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هوا نیاز دارند...

کی شهید شدی شیطون؟

 

پاسخ:

 ای بابا شهدا زنده اند الله اکبر

۰۷ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۲۰ زهرا امیری
سلام
شکر که نگاه سرسری بوده وگرنه وبلاگمو دقیق که نگاه میکردید خوشتون نمی اومد[خنده]

چشم شهدا به ماست .. ما هم چشممون به مد و دنیا و هر چیزی که ما رو به دنیا بیشتر وصل می کنه..



با سید الشهداء محشور شود...

۰۸ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۳۳ رواق کرامت

با  احترام  به  "رواق کرامت"  دعوتید...

با  اشعار  جدید  به  روزیم...

 

۰۸ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۵۵ نیما عتیقی
سلام ... /.
شرمنده چند وقتی نبودم ... /.
احسنتم عالی بود .../.
پاسخ:
سلام دشمنتون شرمنده نگرانتون بودیم
خدایش با شهدای کربلا محشورش نماید.
پاسخ:
و ما را نیز
آمین

آه...

همین!

پاسخ:
آه ............
۱۰ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۵۹ چراغ هدایت
حزب اللهی ها بشنوند!
http://pilgrim133.blogfa.com/post/102
۱۰ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۲۳ کنیز آل محمد
راهی شلمچه ام

و دعاگو

+دعای شهادت
پاسخ:
التماس دعا
برای او.....منظور از کلمه او چیه؟
پاسخ:
قبلا نوشته بودم 
باید می خوندید!!!!
۱۱ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۳۳ حسین رضائی فرد
عالی بود
پاسخ:
لطف دارید
سلام دلاور. جزاکم الله خیرا

یاد این شعر "سعید بیابانکی" افتادم:
"جاده مانده است و من و این سر باقی مانده
رمقی نیست در این پیکر باقی مانده

نخل ها بی سر و شط از گل و باران خالی
هیچ کس نیست در این سنگر باقی مانده

 توئی آن آتش سوزنده ی خاموش شده

منم این سردی خاکستر باقی مانده

گرچه دست و دل و چشمم همه آوار شده است
باز شرمنده ام از این سر باقی مانده

روز و شب گرم عزاداری شب بوهاییم
من و این باغچه ی پرپر باقی مانده

شعر طولانی فریاد تو کوتاه شده است
در همین اسب و همین خنجر باقی مانده

پیش کش باد به یک رنگی ات ای پاک ترین
آخرین بیت در این دفتر باقی مانده

تا ابد مردترین باش و علمدار بمان
با توام ای یل نام آور باقی مانده"

رهرو شهدا باشیم صلوات

عزیز و سربلند باشی
یا علی
پاسخ:
ممنون زیبا بود یه ارزش داره که به پست درستو حسابی بشه
۱۱ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۵۴ مرتضی نظری
خیلی زیبا بود سید جان.
پاسخ:
نظر لطف شماست
۱۱ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۱۱ جابر رضاپور
سید رضا گوهری اسم دوستم بود یادش به خیر
یه شلمچه هم با هم رفتیم
حصر عقلی ...
روحش شاد
خدا قسمت کنه
پاسخ:
آمین
۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۳۲ روایت شیدایی
سلام به روزیم تشریف بیارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی