برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

مادرمنتظر سر "او " نباش...

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۴ ق.ظ


با فرزندش وداع کرد

  چه وداعی 

وقتی وداع می کنند رو بوسی می کنند بوسه بر صورتش می زنند

 اما او چطور وداع کرد نمی دانم

با همان اورکت خاکی همان تن پاک را به خاک سپرد  ولی بی سر

از همان موقع

منتظر بود تا سر پسرش را برایش بیاورند

مادر است دیگر....

بعضی وقت ها با خودش شعر که می خواند مضمون شعرش این بود  :

خدایا سر حسین علیه السلام را برای رقیه  آوردند

چرا سر رضای من را برای زهرا و محمد نمی آورند

مادر است دیگر دلش برای فرزندش می سوخت

اما مادر جان انه (مادر به زبان ترکی) زهرا فدایت بشوم

و خوب شد که به مادرش نگفتند که خمپاره ای با خودش سر پسرش را برده.... 





پی نوشت :

من نمی دانم این شهید از خدا چه خواسته ولی خدا خوب مزدش را داده.....

یاد و خاطره شهید رو حانی سید رضا گوهری  و پدر و مادر و خواهرش گرامی باد.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۶
سید رضا

نظرات (۹)

۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۵۸ حاتم ابتسام
انشالله شما هم آره
اسم و فامیل و لباس که مشترکید
انشالله بقیشم آره...
پاسخ:
اگه لیاقت داشته باشم
ان شا الله
مادرم
قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار تا چشمانم بهشت را نظاره کنند …
لیاقت؟؟؟؟
منم اگه داشتم خوب میشد نه؟

سید جان

مطالبتان آتیش میزند آدم را ...

پاسخ:
اوست که آتش میزند
با سلام
مطلب شما در سایت تو بنویس منتشر گردید
منتظر حضور بعدی شما هستیم
توبنویس جایی برای نخبگان ...
ازشما متشکرم که یاد و خاطره ی این گرانقدر را دردل مازنده کردی.ارتون با امام رضا(ع)
پاسخ:
خواهش میکنم وظیفه بوده
شهدا  ، حقیقت رو پیدا کردن ...
سلام رضا جان خواهر شهید یادت نره 
عالی
روحش شاد

اللهم عجل لولیک الفرج وجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی