برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

موبایل

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ق.ظ
یه گوشی نوکیای 1100 داشت که روی صفخه اش نوشته بود
دا   کر   سی   چت   بی؟( پ.ن)
اونم مثل من منتظر بود یه جوری سر بحث رو با هم باز کنیم
تا اینکه بالاخره بی بونه یهو شروع کردیم با هم صحبت کردن
گقت که بهش تهمت دزددی زدن یه شب هم تو بازداشتگاه  خوابیده به خاطر همین بی آبرویی از زندگی سیر شده چند بار هم میخواسته خودکشی کنه





گوشی اون باکلاس تر بود
اما اون رو صفحه اش نوشته بود
هی روزگار!
سر یه فرصت مناسب اول شب بود تازه هوا تاریک شده بود
باهم صحبت کردیم
می گفت باباش خیلی اذیت می کنه اصلا اهمیت نمی ده بهش حالشو می گیره
براش لپ تاپ نمی خره خلاصه اصلا دوستش نداره
بعد صحبت هامون یه زنگ زد به خانواده یه کم بهتر شد






ادامه ش باشه برا بعد

پی نوشت : مادر   بچه برای چی می خواستی ؟
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۵
سید رضا

نظرات (۷)

۱۵ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۲۹ محمد علیزاده
امام علی میفرماید:
بد ترین گناه خود نابودیست

خدا خیرت بده آقا سید

با سلام

معرفی آثار مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام به همراه چکیده کتب

(مجموعه کتب آموزشی روش های تدبر در قرآن، کتب موضوعی تدبر در قرآن، درسنامه های المیزان و..)

http://quranetratschool.persianblog.ir

با سلام

معرفی آثار مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام به همراه چکیده کتب

(مجموعه کتب آموزشی روش های تدبر در قرآن، کتب موضوعی تدبر در قرآن، درسنامه های المیزان و..)

http://quranetratschool.persianblog.ir

سلام

دید انسان به زندگی مهمه.

یکی با همه نداری خوشبخت ترینه و یکی با همه دارایی خودشو بدبخت ترین میدونه.

۱۶ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۵۸ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
ادامه بگید حتما آخه متوجه نشدیم!!
سلام
ضروریه. حتما سر بزنید
اگه کسی میشناسید که بتونه کمک کنه بهشون معرفی کنید
سلام
عجب!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی