برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دعای او...

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۱۱ ب.ظ

الهی وَ سیّدی! اَسْئَلُکَ بِالّذینَ اصْطَفَیْتُمْ، وَ بِبُکاءِ وَلَدیَّ فِی مفارقَتی اَنْ تَغْفِرَ بِعُصاةِ شیعَتی، وَ شیعَةِ ذُرّیتی»؛ 



ای معبودم و ای آقای من! تو را به حق آن کسانی که خود انتخاب فرموده ای می خوانم، و تو را نیز به گریه های دو فرزندم در حین جدائی خود از آن ها فرا می خوانم که معصیت کاران از شیعیان من و شیعه فرزندانم را ببخشائی!


این دعا دعای اوست در آخرین لحظات عمرش وقتی اسما کنار او رسیده است می بیند چنین دعا میکند دعا می کند برای همه

جانم فدای چنین مادری

ای دهر اف بر تو که باید با چنین مادری چنان رفتار شود و تو همچنان باشی......

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۸
سید رضا

نظرات (۳)

معصیت کاران از شیعیان من و شیعه فرزندانم را ببخشائی

الهـــــی آمیـــن

یا امُّا

 

به  تازیانه  چرا  می زدند  "فاطمه"  را

گناه "فاطمه" این بود "یاعلی" می گفت

 

به مناسبت ایام فاطمیه "شب شعر فاطمی" با مشارکت حوزه هنری خراسان شمالی و کانون فرهنگی و هنری مرصاد  مسجد صفایی برگزار می گردد.

زمان: سه شنبه – 92/1/20 - بعد از نماز مغرب و عشاء

مکان: بلوار مدرس - نبش چهارراه شهید فهمیده - مسجد صفایی

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی