برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

کاش محرم او بودم

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ق.ظ

شب جمعه که می شد می گفتیم همه تو کربلا جمع شدن

می گفتیم مادر الان دارهه می خونه بنی قتلوک........

نمی دونم امشب چه خبره تو کربلا  تو مدینه ولی بعضیا می گن صدای وااماه بیشتره

کاش منم محرم می شدم محرم او.....

تا بشنوم چه خبره.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۳
سید رضا

نظرات (۱)

چفیه ای که بر دوش رهبرمان است

فریاد میدارد که جنگ تمام نشده 

وهمه ما دراین فضای مجازی افسران این جنگ نرم هستیم.

پس کاری نکنیم که شرمنده ی سربازان چفیه دار شویم...

من از متن قشنگتون استفاده نمودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی