برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

می سوزد

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ
کاغذ 
خودکار 
حرف 

نوشت
 تمام حرفهایش را نوشت
حرفهایی که حتی نمی توانست رو به رویش به او بگوید
اما 

اما او نبود که حرف هایش  را بخواند
اصلا اگر بود هم شاید ....


فندک 
آتش 
دود


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۷
سید رضا

نظرات (۷)

ای ول دمت گرم یه نظرهم برام بزار
همین که نوشت
          خودش کلی ست
۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۳۴ محمد علیزاده
بسی زیباست
دارم فردا میام مشهدداداشی
شـــــــــــــاید!!!....
خوووووب

سلام

 

مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

 

پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:


انتظارُ الفَرَجِ بِالصَّبر عِبادَه ؛

 

صبورانه در انتظار فرج بودن عبادت است.


الدعوات للراوندی، 41




 

توبنویس : tobenvis.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی