برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

حبل رجب

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ق.ظ
گیر افتادم میون این همه های و هوی
حواسم هی پرت میشه
هی دلم این طرف و اون طرف میره
انگار افتادم تو دریا
انگار حواسن همون طور پرته و منم دارم غرق میشوم و نمی فهمم
ولی انگار او حواسش بهم بوده
که برامم طناب انداخته پایین
گفته هر کی کیخواد به من برسه از این طناب بگیره بیاد بالا
از طناب ماه رجب


وجعلت هذا الشهر حبلا بینی و بین عبادی فمن اعتصم به وصل الیّ

این ماه را طنابی بین خودم و بندگانم قرار دادم هر کس به ان درآویخت و چنگ زد به من رسید.


آغاز ماه رجب مبارک باد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۲
سید رضا

نظرات (۳)

دریاچه عشق و عاشقی باز شود
دلها همه آماده پرواز شود
با بوی معطر خوش ماه رجب
شور و شعف خدایی آغاز شود
فرا رسیدن ماه پرفیض رجب، ماه پیراستن دل از نا پاکیها مبارکباد
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۱۳ محمد علیزاده
خدا کنه بتونیم طناب رو بگیریم
فرارسیدن ماه رجب ؛

مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی