برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

چراغ او

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۰ ق.ظ
راه افتادم
نیمه شب بود  و همه جا تاریک
نردبان را گذاشتم کنار دیوار با اضطراب و نگرانی بالا رفتم
بالای دیوار که رسیدم
نردبان را برگرداندم
گذاشتم طرف دیگر دیوار
داشتم می رفتم پایین که پایم گیر کرد کم مانده بود بخورم زمین سر و صدایی شد
ناگاه صدایی شنیدم
صبر کن  صبر کن تا برایت چراغ بیاورم
صدای او بود
من رفتم منزل او را تفتیش کنم از طرف متوکل مامور بودم نیمه شب بدون اجازه
و او علی النقی (علیه السلام) بود امام شیعه



برای دشمن که چراغ بگیری بعید است که دست دوست را رها کنی
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۴
سید رضا

نظرات (۸)

خیلی جالب بود سید.دمت رگم .کلی حال داد.
چراغ از این روشنتر ولله پیدا نمیشه.اونم برا دشمنا چه برسه به ما...
این مطالبت خیلی حال میده.واقعا ایول.فتبارک الله.
التماس دعا
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۵۲ مسعود مرواری

سلام آقا سید

خدا کند که برای او باشی...

سلام
با مطلبی با عنوان کدام صحیح تر است ؟
بروزم!
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/02/24/sahihtar123123123
باتشکر
فرهنگ پرواز
جان م ب فدای ش همین قدر می دانم !

سلام
سلام
خیلی زیبا بود
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۰۷ سید امیر علی حیدری
سلام بنده خوب خدا
خدا قوت
امیدواریم هر چه زودتر ظهور حضرت از راه برسه باید بصیرت خودمون رو تو انتخابات پیش رو نشان بدهیم
نشان بدهیم که کلام یا لیتنی کنا معک ما... جواب هل من ناصرا ینصرنی امام مهدی است که هر روز با ندبه صدا می زند
به امید خدا حماسه بزرگی در راه است.
کرسی گرمی را انداختیم، کرسی آزاد اندیشی در مورد تایید صلاحیت هاشمی و مشایی؟!
منتظر حضور گرمتان هستم.
یا حق/.
سلام

زیبا بود.

فقط گویا یک در این عبارت جامانده:
«داشتم می رفتم پایین که پایم گیر"..."کم مانده بود بخورم زمین سر و صدایی شد»

احتمالا حواس‌تان نبوده.
توفیق همراه‌تان باد
۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۵۶ امیرحسین رعایی
از بیگانگان هم دل می ربایی
چقدر بیگانه باشم
که دل نربایی از من...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی