برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

عشاق اهل بیت مسیحای عالم

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۳ ب.ظ

املا نمی شدیم و عبارت خدا نوشت

از هر هجای ما به ظرافت خدا نوشت

 

اوقات عشق ، صرف کرامات قوم ماست

در شأن ما حدیث و روایت خدا نوشت

 

هر کس که از قبیله «سلمان» نمی شود!

بر تار و پود شیعه اصالت خدا نوشت

 

در هرم و سوز بندگی اش ذوب گشته ایم

مثل سپند روی حرارت خدا نوشت

 

خط قلم کشیده کشیده شکسته شد

با خط هاشمی به صراحت خدا نوشت-

 

عشّاق اهلبیت ، مسیحای عالم اند

از بچه های حیدر و آقای عالم اند




اثر دوست خوبم   سید باقر سیدی زاده

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۲
سید رضا

نظرات (۹)

خدا خیرش بده 

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم . . .
یا حیدر
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۱ زهرا رستگار
زیبا بود!

لینک شدید!
چقدر خوب ک شما بابای امتی ..

۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۲ شهید گمنام
سلام
وفات بانوی کربلا، حضرت زینب کبری س تسلیت باد.

دعوت میکنم تا از طرح جدید غربت دیدن فرمائید.
لطفا در امتیاز دهی این پست نیز شرکت فرمائید.
یاعلی
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۵ سید میلاد موسوی
درود به شما
خسته نباشید
به ما هم سر بزنید
اگر با تبادل پیوند موافق بودید خبر دهید
کامیاب باشید
بدرود
miladmousavi.blog.ir

سلام احسنت؛خدا قوت...!؟

شهادت عمه ی سادات؛بی بی دوعالم,زینب کبری(س)تسلیت باد.

۰۵ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۷ سید امیر حسین حجازی
سلام با مطلبی در مورد حضرت زینب در خدمتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی