برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

رو سفیدم کردی گرچه پیرم کردی

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۳ ب.ظ
ارام گره روسری را جلو آینه بست
چادر رنگی اش را  آرام سر کرد
مثل همان بیست سال پیش
هیچ فرقی برایش نداشت با همان شوق بیست سال قبل
کیفش را برداشت راه افتاد
 رسید کنار میوه دلش
پسرش را بوسید
او هم مثل همان بیست سال قبل بود
رشید و زیبا در همان قاب بیست سال پیش
انگار در قاب پسرش ، صورتش را دید
یاد بیست سال قبل که جوانی اش را برای جوانی گذاشت که جوانی اش را فدای او کرد....


-روسفیدم کردی مادر
گرچه پیرم کردی مادر


غروب پنج شنبه یاد مادرای شهدا بخیر


یک سبد گل صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۶
سید رضا

نظرات (۱۵)

زنده نگه داشتن یاد شهدا
کمتر از شهادت نیست
امام خامنه ای
شهید شدی رفت/.
پاسخ:
ان شاالله راهشون رو ادامه بدیم تا ته خط شهادت
۰۷ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۰ ثاقب زهرا
ممنون که یاد شهدا را زنده نگه می دارید
اگر آنان نبودند الان در این امنیت نبودیم
موفق باشید
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۲ محمد نوروزی
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

                    پاسوز کرده مراهم به پای تو            حس عجیب...بین حسینیه های تو

   شوق زیارتت به دلم هست...پس بس است           من راضیم بخدا بر رضای تو............

۰۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۴ مسعود مرواری
ما که ابراهیم همت داشتیم...
سینه چاکان ولایت داشتیم...
پس چرا اینگونه در گل مانده ایم...
پس چرا اینگونه سائل مانده ایم...
۰۷ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۹ فائزه سعادتمند
کاش گاهی یه سری بهشون بزنیم...خیلی حرفا دارن برامون!
-
آپم
پاسخ:
کاش سر بزنیم

سلام خیلی زیبا بود یاد گریه های مادربزرگم افتادم که چون  پا درد داره و نمیتونه 5شنبه ها بره سر مزار پسرهای شهیدش

ضمنا تیتیر وبتون خیلی زیباس

اگر مایل به تبادل لینک بودین بفرمایین تا من هم شما رو لینک کنم

پاسخ:
سلام
خدا به مادربزرگتون سلامتی بده
شما لینک شدین
آی مادرا دست ِ گلاتون ..
.
.

دلتنگ غروب اروندم 
همین
جانم
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۰ ماوای قلم
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

پس از دفاع مقدس راه شهادت بسته نشد..."راه باریکی" باز است برای "اهلش"....
پاسخ:
ساربان رحمی بر این در راه مانده کن
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
۰۸ تیر ۹۲ ، ۲۳:۳۶ یگانه مهاجر
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم


۰۹ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۸ فرزند آدم
اسم مادر شهدا میاد همیشه یاد اون کلیپی میفتم که مادر شهید دنبالپسرشه بیست ساله وگریه میکنه و من هربار باهاش اشک میریزم..
دوس داشتید به وب منم سر بزنید تبادل لینک کنیم
پاسخ:
خدا به مادر بهروز صبر بده و همنوزم شرمندتم مادر بهروز
چشم حتما سر میزنم
سلام
با پست " شهید آیة الله محمّد صدوقی" بروزم...
...................
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ان شاالهه میرسم خدمت
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۰ داود نوروزی
سلام و ادب و احترام
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر 
پاسخ:
سلام
لطف فرمودید

آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی