برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

تو رفته ای و....

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ


اگر یکی... یکی از آن پرنده ها باشم
که در هوای تو، در آسمان رها باشم

نه آب و دانه و نه آشیانه می خواهم
نه اینکه مثل فلان مرغ خوش صدا باشم

برای من که تنم یخ زده است این کافی است
که با نوازش خورشید آشنا باشم

که دست های تو را آفتاب گرم! ولی
تو رفته ای و بگو بی تو من چرا باشم؟

چگونه بی تو بمانم در این هوا و چطور
به بی خیالی دیگر پرنده ها باشم؟


پانته آ صفایی بروجنی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۰
سید رضا

نظرات (۶)

۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۹ محمد علیزاده
AHSANT
20
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ حسین رضائی فرد
چگونه بی تو بمانم در این هوا و چطور . . .



۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۱ سید میلاد موسوی
زردشت پیامبر: بیاییم از کسانی شویم که این جهان را تازه و نو می گردانند.
درود فراوان به شما؛ امیدوارم تندرست باشید؛
با 3 نوشته با سرنوشتار:
+ قانون 80/20
+ اراده
+ سروده های زرتشت
به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
هم اکنون بدرود.
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۸ ثاقب زهرا
خیلی زیبا بود
موفق باشید
پاسخ:
زنده باشید
چگونه بی تو بمانم در این هوا و چطور
به بیخیالی دیگر پرنده ها باشم ...

بسیار زیبا...
سلام.
بلاگ قشنگی دارید.
اگر علاقه مند به لینک هستید بفرمایید تا انجام وظیفه کنم.
یا علی...
http://labeik.blog.ir/
پاسخ:
سلام 
نظر لطف شماست 
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی