برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

تیر3...

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۸ ق.ظ

و حالا که حرف تیر شده

تیر خلاص را بزنم

آن تیری که قلب روضه ها را دریده 

زخم های واژه ها و مقتل تیر میکشند از گفتن آن روضه ها

با همین اسم تیر  

طرف چپ سینه او تیر میکشد 

همان تیر هاست که اشک او را خون کرده....


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۵
سید رضا

نظرات (۱۴)

۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۵:۴۸ یعقوب کربلا

هر وقت اسم تیر می اید

بدنم به لرزه در می اید..

ان هم سه شعبه

گلوی سفید...

باران که نیامد..  ولی باران تیر امد..

 

پاسخ:
باران که نیامد ولی....
۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۸:۰۳ یعقوب کربلا

به روز هستم با یک سوال

از شما راز رمضان.چیست.؟

منتظر نظرات شما هستم

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۹ آرمان غفاری
سلام .
امیدوارم موفق باشید .
با نوشته های زیر بروز شدیم .
+ مقوی ترین هوای دنیا
+ تخریب طبیعت
+ طرز فکر دانشجو
+ چیستان(3)
+ همه جا+عکس
+ اینور و اونور+عکس
+نقاشی سه بعدی(1)
+ جکستان(1)
{اگر از دریافت این تبلیغات در این جا ناخرسند هستید ، آگاهم کنید تا دیگر برای شما ارسال نشود }
ممنون .
تمامی ندارد این  تیر  کشیدن ها ...
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۵ یعقوب کربلا

سلام سید جان

لینک شدید

با افتخار

میگن هرکس به اندازه ظرفیتش آزمایش میشه

لایوم کیومک یا اباعبدلله
سلام.
ممنون از شما.
انشاالله همیشه موفق باشید.
یا علی...
..............................
www.labeik.blog.ir
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۶ محمدباقر کمالی
سلام داداش
بسیار عالی
خوبی؟
چرا دیگه سر نمیزینی 
نکنه ما رو فراموش کردی؟؟؟؟
یاعلی
پاسخ:
سلام
ببخشید شرمندم 
چشم
به زودی سر میزنم

خیلی خیلی خیلی ...زیبا نوشته بودید !
یاعلی
پاسخ:
خیلی خیلی لطف دارید
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۹ مسعود مرواری
سلام آقا سید
کجایی سری به ما نمیزنی؟؟؟
پاسخ:
سلام
ببحشید شرمنده
سلام.
ممنون از مطلبتون.
منتظر مطالب جدیدتون هستم.
ممنون میشم اگر مطلب جدید گذاشتید خبر بدید خدمت برسم.
خیلی مخلصیم.
در پناه حق....
یا علی...سید علی....
www.labeik.blog.ir
برگزاری کلاسهای سبک زندگی در ماه رمضان http://hosenjan.mihanblog.com/post/154
انشاالله همیشه موفق باشید.


پاسخ:
ان شاالله شما هم 
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۱ مارتر مارتر
سوم تیر
نیمه شعبان
نیمه خواستن مولا
کی تمام می خواهیمت تا بیایی
دوستی نصفه و نیمه به هیچ کار نیاید
دعا کنیم تمامن دوست شویم
تمامن
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی