برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

فکری ....

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ
 با رسیدن ماه رحمت
فقط می دانم باید فکری به حال دلم بکنم
بیچاره دل 
باید آن را خالی  و پر کنم
نمی دانم چگونه اما.....
کاش می دانستم چگونه
فقط می دانم برای او باید باشد......

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
سید رضا

نظرات (۱۳)

۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۸ زهرا رستگار

امسـال .. وقتـی روزه میگیــری..؛

کمـی هـم بـه یـاد کسـایـی بــاش کـه نمیتــونن روزه بگــیرن!

از یـه طـرف از بیـماری درد میکشـن،...

از طـرف دیـگه... از اینـکه امـسال تـوفیق روزه گـرفتن نـدارن!

رنجـش از گـرسنـگی و تـشنگی کـشیدن خیــلی سخـت تـره .. خیــلی!!


پاسخ:
و به یاد کسایی که نیستن....
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۳ محمدباقر کمالی
احسنت بسیار زیبا
خدا قوت
شما سر هم به وبلاگ مابزنید خیلی یه 
یاعلی
پاسخ:
ممنون
جشم
علی یارت
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۶ یعقوب کربلا
دلم چاهی عمیق شده پر از گناه. لب ریز شده ...
من کیم..
کاسه به دستی تشنه لب...

پاسخ:
و کجاست آن ماء معین
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۴ بیست و چهار
ماه رمضان مبارک 
دعامون کنید
پاسخ:
بر شمام مبارک
ان شاالله شمام داعا بفرماین
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۲ فرشته ابراهیمی
سلام وبلاگ جالبی دارید موفق باشید.
با اجازه لینکتون کردم.
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطف شما
البته شما هم لینک شدین
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۸ سید میلاد موسوی
درود؛ بہ روز شدیم با:
+ ویژگی ها؛ دیدگاه و سخنان بزرگان و نامداران جهان درباره کوروش بزرگ، پدر ایران.
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۱ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۹ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
سلام
میرسم خدمتتون
دوباره ضامن من میشوی امام رئوف
عجیب در سفر کربلای خود گیرم
دوباره ضامن من میشوی امام رئوف
عجیب در سفر کربلای خود گیرم
پاسخ:
دل را به پنجره فولادت بسته ام 
۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۲:۲۰ ثاقب زهرا
عالب بود
با شما موافقم باید فکری اساسی بکنیم
پاسخ:
نظر لطفتونه
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۶ فرزند آدم
چقدر قشنگ..درسته دل باید خالی از غیرالله بشه
پاسخ:
ان شاالله بتونم
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۶ یگانه مهاجر
الهم عجل لولیک الفرج....
سلام
ماه رمضان مبارک
التماس دعا داریم تو این ماه عزیز
پاسخ:
سلام
محتاجم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی