برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

آقای مهربان کرم تو فرق می کند

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ


مست از غم توام غم تو فرق می کند
محو توام که عالم تو فرق می کند

با یک نگاه می کشی و زنده می کنی
مثل مسیح، نه، دم تو فرق می کند

یک دم نگاه کن که مرا زیر و رو کنی
باید عوض شد آدم تو فرق می کند

تنها کمی به من نظر لطف می کنی؟
آقای مهربان! کم تو فرق می کند

زخمی است در دلم که علاجی نداشته است
جز مرحمت که مرهم تو فرق می کند

اشک غمت برای من احلی من العسل
گفتم  برای من غم تو فرق می کند

صلح تو روضه است حماسه است غربت است
ماهی تو و محرم تو فرق می کند

باید خیال کرد تجسم نمود؛ نه؟
نه؛ گنبد تو پرچم تو فرق می کند

لختی بخند قافیه ام را بهم بریز
آقای من! تبسم تو فرق می کند



سیدمحمدرضا شرافت

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۱
سید رضا

نظرات (۱۴)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۵ زهرا رستگار
تو نگو ما را بدام شه بار نیست!
با کریمان کارها دشوار نیست!
سلام و عرض خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما.
با مطلب جدیدی با عنوان :
+ اقتصاد مال خر است (بررسی یک دروغ رسانه ای)

به روز هستم...
این پست در جواب پست یکی از برادران بلاگی گذاشته شده است.
در نشر آن ما را یاری فرمایید.
یا علی...سید علی...
www.labeik.blog.ir
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۴ سمیه ناصری
زخمی است در دلم که علاجی نداشته است
جز مرحمت که مرهم تو فرق می کند

اشک غمت برای من احلی من العسل
گفتم  برای من غم تو فرق می کند
-------------------------

تو کار خدا موندم.....
امروز بارها و بارها......دلم هوایی شد
التماس دعا


پاسخ:
در هوایت بی قرارام روز و شب
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۱ محمد علیزاده
شاید هم غمش محو میکند
پاسخ:
شاید ....

سلام

 

مطلب شما در "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :


 بر ماه تمام ماه رحمت صلوات
بر نور جمال حُسن و حکمت صلوات
در سفره ی ماه رمضان فیض حَسن
بخشیده به عرش و فرش، نعمت، صلوات

 



توبنویس : tobenvis.com

 

صلح تو روضه است حماسه است غربت است
ماهی تو و محرم تو فرق می کند

حب حسن (ع) جلب محبت زهراست (س) بی تردید
لختی بخند قافیه ام را بهم بریز
آقای من! تبسم تو فرق می کند

بسیار زیبا ...
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۲۸ سیّدمیلاد موسوی
چه نیکوست کودکی که از شیر پاک بزرگ بانویی هم چون زهرا (علیها السلام) نوشیده باشد و در دامان پرمهر بزرگ مردی چون علی (علیه السلام) پرورش یابد و بر دوش آموزگار بزرگ بشر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) راه زندگی پیموده باشد ...
+ کودکی از گهر آسمان
    باما همراه باشید ...
سلام
خدا قوت

http://harfeto.ir/?q=node/10975
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۹ اینجا کربلا
سلام خسته نباشید 
وبلاگ بی نظیری دارید 
خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید 
یاعلی
سلام.عالی بود.به ما هم افتخار بدین.یاعلی...
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۲ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خدا قوت

""بروزم""

التماس دعا
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۰ یعقوب کربلا
سلام سید
به روز هستم
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۱ رهپوی عاشق
سلام
دعا کن سید تا کمی فرق کنیم
پاسخ:

سلام

شمام دعا کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی