برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

مرا ببخش اگر باز هم گرفته صدایم!

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ب.ظ
اگر نسیم به آسانی از تو کرد جدایم
هنوز خاطره هایت نمی کنند رهایم

هنوز خواب و خوراکم شبیه آن شب اول
هنوز مثل همان روزهاست حال و هوایم

مرا که قاصدکی توی دست های تو بودم
به باد دادی و دیگر مهم نبود برایم





که بادهای سرآسیمه ی گرسنه چه هنگام
کجای وحشت این خاک می کنند رهایم

مرا شکست، مرا سوخت حسرت تو ولی باز
به خود اجازه ندادم به دیدن تو بیایم

گرفته ام جگرپاره را میان دو دندان
مرا ببخش اگر باز هم گرفته صدایم!

تو بادبادک خود را به باد دادی و رفتی
منم که بسته هنوز این نخ بلند به پایم...

پانته آ صفایی بروجنی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
سید رضا

نظرات (۴)

توبادبادک خود را به باد دادی و رفتی
منم که بسته هنوز این نخ بلند به پایم ....
خیلی قشنگ بود..
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
اجسنت زیبا بود.


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام
خداقوت
مطلب شما در توبنویس و حرف تو منتشر گردید.

حرف تو :  http://www.harfeto.ir/?q=node/12090

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۸ داش امیر رضا
سلام آشنا...
لینکت کردم...
خواستی با اسم غریبانه-72 لینکم کن...
پاسخ:
سلام
ممنون شما هم لینک شدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی