برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

راز...

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

   راز آن چیزی است که باید در سینه بماند 

         اما این چشم ها آن قدر دریده شده اند که 

         گاهی آن را بیرون می ریزند و مرا رسوا میکنند.....



پ.ن:


و چشم بود که رسوایم کرد...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳
سید رضا

نظرات (۱۰)

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۹ یکی از رفقات سیدجون
توهم که داری مینالی از دنیا
البته خودمم همینجوریم
فضای وبت از زمین تا آسمون با تو متفاوته
فقط یک چیزی بهت بگم چشمات بدجوری رسوات کرده سید جووون
مراقب خودت باش
پاسخ:
سلام
نمیدونم شماکی هستی
اما نباید فکر کنین که اینجا دارم تظاهر میکنم
و یه سری حرف های دیگه کهچون نمی شناسمت نمیتونم بگم
یاعلی
بله دیگه ازیاد رفتیم..............................
پاسخ:
نه هستی در یاد
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۰ یک پسر مجرد
جواب کامنت شما:
سید!!!
یعنی شماهم بعــــله؟!
البته آووورین که سراغش نرفتی، منم فقط پارسال که این اتفاق برام افتاد رفتم سراغش و نمی دونم چه جوری شد که با همون دو تا نخ اول حالم از خودم و سیگار و آدمای سیگاری بهم خورد.
+ سیگار آدم ضعیف النفس میکن و من اصن ازش خوشم نمیاد دیگه/
اما بعد ...
نه خیرم؛
اشتباه می کنی سید،
راز اونی که شب های دوشنبه شبکه چهار پخش میکن، با اجرای نادر طالب زاده :)))
پاسخ:
شاید منم بعله
راز اون برنامه ست درسته
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۶ زهرا رستگار
هیچ کس چیزی را در دل نهان نکرد.. جز آنکه در سخنان بی اندیشه اش آشکار گشت و .. در صفحه ی رخسارش پدیدار!
قربون اون چشای قشنگت برم !!!
چی شده ؟
بازم دسته گل به آب دادی ؟
نکنه عاشق شدی؟
پاسخ:
خدانکنه
چیی نشده
این مطالب همیشه مخاطب خاص نداره
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۱۵ سیدصادق صادقیان
مرسی
کامنتای قشنگی گذاشتی
البته خب انتظار همچین چیزی رو هم داشتم
یادته یه دفعه بهت چی گفتم؟؟؟؟؟
آها..... حواست باشه!
فعلا
پاسخ:
یادمه
البته ایمن جمله راز من از اون جمله ای که شما گفتی راز مرا از چشمانم  .....     یه بهره ای داره
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۱۶ سیدصادق صادقیان
راستی اسم وبت و اون جمله زیرش شدیدا قشنگه
پاسخ:
ممنون نظر لطفته  این شمایی که قشنگ می بینی وگرنه 
منظورتون راز بقاس دیگه ؟!
دی:
پاسخ:
شایدم راز شبکه چار
چشم پنجره ی قلبه...
خیلی عالی بود
پاسخ:
چشم.....
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۳ یعقوب کربلا
سلام
سید جان
زیبا گقتی

چشم هایم رسوایم کرد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی