برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

تقدیم زیبا....

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ق.ظ

  رسمه که هر کتاب رو به اون کسی که دوست دارند یا براشون اهمیت داره تقدیم می کنن

زیبا تریتپن تقدیم که دیدم و خوندم  این بود :



این کتاب را به "ولید فرحان" خشن‌ترین گروهبان بعث عراق تقدیم می‌کنم!

نمی‌دانم شاید در جنگ‌های خلیج فارس توسط بوش پدر یا بوش پسر کشته شده باشد.

شاید هم هنوز زنده باشد.

مردی که اعمال حاکمانش باعث نفرین ابدی سرزمینش شد.

مردی که مرا سال‌ها در همسایگی حرم مطهر جدم شکنجه کرد.

مردی که هر وقت اذیتم می‌کرد، نگهبان شیعه عراقی، علی جار الله در گوشه‌ای می‌نگریست و می‌گریست.

شاید اکنون فرحان شرمنده باشد.

 با عشق فراوان این کتاب را به او تقدیم می‌کنم، به خاطر آن همه زیبایی که با اعمالش آفرید و آنچه بر من گذشت جز زیبایی نبود.»




صفخه اول کتاب پایی که جا ماند....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۶
سید رضا

نظرات (۱۰)

سلام سید جون
خیلی کتاب باحالیه
خوندمش به طور کامل
خیلی احساساتیه
مخصوصا اونجاش که آزاد شده و خواهرش میخام برای اولین بار بعد آزادیش ببینش
اشک منو که درآورد
به همه دوستان توصیه میکنم یک بار بخوننش
دمت گرم سید جووون
پاسخ:
سلام
البته من تازه شروعش کردم
ممنونم
سلام
به ما هم سر بزن.
یاعلی
پاسخ:
سلام
علی یارت
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۷ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
خدایامارا مدیون اسراء وآزادگان نمیرانــــــــــــــــ
پاسخ:
آمین
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۵ یک پسر مجرد
یعنی الان من از تو خوش بین ترم عایـــــــــــــآ؟!
آره سید؟!
یعنی الان توی ذهن تو چی میگذره که من نسبت به اون حالت، خوش بینم :(
اما بعد ...
خریدمش، اما هنوز فرصت خوندنشون رو پیدا نکردم؛ میگن خیلی خاطرات تلخی از اسارت مردان سرزمین ما داخلش نوشته شده ;(
نمی دونم تحمل خوندنشون رو دارم یا نه؟! :(
پاسخ:
واقعا چی میگذره

واقعا تحمل میخواد
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۱ یک پسر مجرد
پس فعلا نمی خونمش!!
می ترسم بخونمش یه دفعه قاطی کنم بیام مثل این ساپورت یه مطلب بزنم توی وبلاگ داد همه در بیاد :((
پاسخ:
نه بخون فقط ساعات اولیه کسی رو کهشبیه عراقیاس یه وقت نکشی
واقعا اوج شکوه زیبایی یعنی همین!
خیلی دلم میخواد بخونمش. ولی اگه خیلی تلخ باشه نمیتونم.... نمیدونم شایدم بشه... خوبه آدم گاهی هم تحملشو امتحان کنه ببینه زیادی بالا نرفته باشه...
جناب آقای حسینی پور شخصیت فوق العاده خاصی داشتند و دارند!
یه پست و برای ایشون نوشتم اگه وست داشتین بخونین.
http://ojeeshgh14.blogfa.com/post/73
یاعلی
پاسخ:
ان شاالله
با سلام
واقعا هم عجب تقدیمی‌ای بود
عالی
موفق باشید
یا علی
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۰ دلتنگی ابرها ...
سلام
هنوز شروع نکردم به خوندنش :(
یه لیست بلندبالا کتاب برای خوندن
اما متاسفانه وقت نمیشه :(
شایدم هم توفیقش رو نداشتم:(
التماس دعا

سام علیک بر نوکر امام حسین

حسین صداقتم گفتم سلامی عرض کنم  سلام ما هم به مولا برسونید

پاسخ:
سلام
حسین آقا 
مخلصم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی