برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

کل دلخوشی زندگی من...

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۲ ب.ظ

و یک غروبِ غم انگیز می رسی از راه
که می بَرند مرا روی شانه های سیاه

صدای گریه بلند است و جمله هایی هم
شبیهِ تسلیت و غصه و غمی جانکاه

به گوش یخ زده اَم می رسد وَ فریادی
شبیهِ حُرمَتِ این لااِلهَ اِلا الله !

وَ چشم هام، که چشم انتظار تو هستند!
-
اگر چه منجمدند و نمی کنند نگاه-

وَ بغض می کند آن جا جنازه ی من که
«
تو» را همیشه «نَفَس» می کشید و «خود» را «آه»

چقدر شب که تو را من مرور کرده ام وُ
رسیده ام به: غزل، گُل، شکوفه، دریا، ماه

بدون تو، همه ی عمرِ من دو قسمت شد :
دقیقه های تکیده "،  "دقیقه های تباه""

اگر چه متنِ بلندی ست درد دل هایم
سکوت می کنم و شرحِ قصّه را کوتاه –

که باز جمعه رسید و نیامدی و شدند
«
«غروب جمعه »و «مرگ» و «وجود من‌» همراه

برای بدرقه ی نعشِ من بیا هر روز 
که کارِ من شده سی بار مرگ در هر ماه  

وَ کلِّ دلخوشی زندگی من، این که
تو یک غروب غم انگیز  می رسی از راه



مهدی زارعی
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۸
سید رضا

نظرات (۱۴)

ارباب انتظار سخته....
خیلی عالی..
انشاالله ظهور اقا...

سلام

مطلب شما در سایت "
tobenvis.com"

منتشر گردید

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...
 




توبنویس :
tobenvis.com

سلام

خدا قوت

مصاحبه با وبگاه پاراگراف:

http://www.tobenvis.com/new.aspx?id=1177

مصاحبه با وبگاه قابهایی از دنیای اطرافم :

http://www.tobenvis.com/new.aspx?id=1160


توبنویس:tobenvis.com
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۸ مهتــــــــــــــا
جهانـــــــــــــ در انتــظار عدالتــــــــــــ
عدالتـــــــــــ در انتــظار مهـــــــدی....
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۹ زهرا رستگار


وَ کلِّ دلخوشی زندگی من، این که
تو یک غروب غم انگیز  می رسی از راه



این قسمتش عااالی بود!
اح سنت
زیبا بود سیدجون .....
دارم کم کم  احساس می کیم حرفات خیلی شبیه حرفای دل منه ، البته منظورم تنها این مطلبت نبود .
پایدار باشی سید جان
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۰ داش امیر رضا
خیلی هم زیبا بود...

کردم حال....
زیبا...

نویسنده ی محترم وبلاگ

شما دعوتید به میل نمودن چند حبــــــــــه قند و ... خواندن یک خاطره ی شیرین/

+ نظر بدید یا نه، زیاد فرقی نمیکن!

فقط چند حبــــــــــه قند .. میل کنید/

سلام
شما طلبه هستین؟
پاسخ:
سلام
چطور مگه
آفرین..
نت

سلام

عزیز ارجمند

 

با طنز: «پیک شــــــادی» شمارۀ جدید ـ تابستان 1392 ـ و مطالب متنوع دیگر، پذیرای نظرات شما هستم.

خیر پیش.






۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۴ بیزارم از هر آنکه فاطمه از او بیزار است
اپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی