برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

حوض نقاشی

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ب.ظ


حوض نقاشی 



                                                                 



قلم را بردار و نقاشی ات را بکش حتی اگر تحریم باشی.



                                                                     



پ.ن : تحریم چند تا دیالوگ تو این فیلم داشت 

صحنه ای که رضا تو سوپر مارکت بود و گفت تحریم چیز بدیه

صحنه های جدایی رضا و مریم از سهیل در ادامه فیلم

و در آخر هم اونجایی که رضا پشت دیوار کلاس با سهیل حرف میزد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۰
سید رضا

نظرات (۴)

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۷ محمد علیزاده
حیف که سعادت نشد ببینمش
اما تعریفشش رو زیاد شنیدم
با سلام
 کمی دیگر وهمین امشب مهمانید به 

*باران وبوتراب*خواندنی وچشیدنی است... 

تقدیم به  شما که از عاشقان حضرتش هستید

یا علی
"توبنویس" مرجع وبلاگنویسان خراسان شمالی برگزار میکند.

موج وبلاگی دفاع همچنان باقیست

اطلاعات بیشتر در :

http://www.tobenvis.com/new.aspx?id=1343

منتظر حضور شما وپیوستن به این موج وبلاگی هستیم.

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان...

هفته دفاع مقدس گرامی باد.

توبنویس: Tobenvis.com
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۸ فرزند آدم
باید ببینمش ..
پاسخ:
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی