برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

جمال او

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ
 



چهره ای مصمم 
صدایی دورگه اما با صلابت
و قلبی که پر از گرمی و محبت است
و سری پرشور  پر از دغدغه و سرشار از فکر و حرف







گام هایی استوار 
گام هایی به سوی او 
گام هایی برای ساختن روز  رسیدن او











محمد حسین عزیز برای  رسیدن به یکی بهترین لحظات عمرت  از من تبریک بشنو 
و به قول مجتبی رسیدن به جایی برای شروع یک کار سخت
جمال برای دیدن جمال او تبریک
به وسعت شوق رسیدن رود به دریا از دیدنت در این حال خوشحالم




پی نوشت : حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین جمال زاده رتبه دو المپیاد کشوری علوم قرآنی

  راهنمایی شفیق در اولین اردوی جهادی با او همراه بودم و او مسئول فرهنگی بود.

و  برای خودم متاسفم که یک سال از سفر آقا به شهرم گذشت و من هیچ تغییری نکردم.




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۷
سید رضا

نظرات (۸)

۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۶ یک آخرالزمانی
سلام 
خسته نباشید
بروزیم
یاعلی
۱۸ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۱ معاونت کل.رضا

سلام واقعا دلم بحال خودم سوخت.

کاش لیاقت داشته باشیم ماهم خدمت کنیم به اسلام و مسلمین.

سید به امید اردویی پرفکت.

پاسخ:
سلام
تو هم یک نخبه هستی در بعضی زمینه ها بالفعل و بعضی ها بالقوه
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۹ سجاد عبدی
سلام

خدا قوت...
موفق باشید و باشند...


 به انتظار ایستاده ام...

اللهم عجل لولیک الفرج ...
سلام
تقدیم به عاشقان نهج البلاغه...

آگاهی....
منتشر شد.


http://zareh.blog.ir/post/141
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۴:۰۵ ماوای قلم
ایجاد فضای رویش از میان تخته سنگها یعنی این......
البته تعبیرم دلیل داشت...
موفق باشند و باشید
پاسخ:
زنده باشید
چ رفیقایی داری سید
فک کنم بین رفیقات  من داغونم فقط
پاسخ:
نه مرتضی جان این چه حرفیه
خوش به سعادتشون
خدا الحق و والانصاف خیلی دوسش داشته که همچنین سعادتی نصیبش کرده
واقعا که ...

کجا رفت آن تغییرات ...

شما آخوندا دیگه با دیدن آقا هم کارتون درست نمیشه ، فقط باید امام زمان(روحی فداه) تشریف بیارن و گردنمون را بزنن!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی