برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

کفشهایم کجاست

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ق.ظ

کفشهایم کجاست؟ میخواهم بی خبر راهی سفر بشوم

مدتی بی بهار طی بکنم دوسه پاییز دربه در بشوم

خسته ام از تو از خودم از ما، ما ضمیر بعید زندگی ام

دونفر انفجار جمعیت است پس چه بهتر که مختصر بشوم

یک نفر در غبار سرگردان یک نفر مثل برگ در طوفان

می روم گم شوم برای خودم کم برای تو دردسر بشوم

حرفهای قشنگ پشت سرم آرزوهای مادر و پدرم

حیف خیلی از آن شکسته ترم که عصای غم پدر بشوم

پدرم گفت دوستت دارم پس دعا میکنم پدر نشوی

مادرم بیشتر پشیمان که از خدا خواست من پسر بشوم

داستانی شدم که پایانش مثل یک عصر جمعه دلگیر است

نیستم در حدود حوصله ها پس صلاح است مختصر بشوم

دورها قبر کوچکی دارم بی اتاق و حیاط خلوت نیست

گاه گاهی سری بزن نگذار با تو از این غریبه تر بشوم

 

  غزلی از مهدی فرجی که خیلی وقت ها قبل خوندم و دوس داشتم بذارم تو وبلاگ الان گذاشتم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۹
سید رضا

نظرات (۱۹)

لذت بردم
به جان ام نشست
پاسخ:
خدا رو شکر
۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا..

سلام بر سید رضای عزیزم....

باکمال افتخار نام نامیتان در نوکرزادگان ارباب عالمین حسین جان ثبت می شود....

التماس دعای عهد و فرج را جهانی کنیم....

لبیک یاحسین جان...لک لبیک....
پاسخ:
سلام بر علی اکبر عزیز
ممنونم از حضورت
۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۴:۵۹ نسل60 آزاد از این دنیا
بسی لذت بردیم...........
پاسخ:
شکرخدا
سلام
ظهور در کلام بوتراب....

http://zareh.blog.ir/post/184

نوازش دهیم گوش هایمان رابا صدایی دلنشین

یا علی
۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۱ امید مساعد
سلام وبلاگ زیبایی داری , اگه دوست داشتی به من سر بزن اگه هم با تبادل لینک موافقی لطفا منو با عنوان : وب عاشقانه امید مساعد و با آدرس http://omidmosaed.mihanblog.com لینک کن و به من خبر بده تا منم تورو لینک کنم
راستی شعرایی که تو وب هستش خودم مینویسم , بخون و نظر بده , مرسی
پاسخ:
سلام ممنون
ان شاالله
سلام
دعوتید به خواندن آخرین نامه ام
۱۰ آبان ۹۲ ، ۲۲:۴۲ سمیه ناصری
خیلی قشنگ بود.......با اجازتون کپی کردم
پاسخ:
خواهش میکنم 
سلام
دعوتید به خواندن آخرین نامه ام
پاسخ:
سلام

ممنون
۱۱ آبان ۹۲ ، ۰۴:۴۶ محمد کیوان

*هوالصبور*

آگاهی از علم خدا به مشکلات و سختی های زندگی،آرامش بخش روح و روان انسان در مواجه با همه مشکلات خواهد بود.

مشکلات جز آزمایش و امتحان نیست پس در پاسخ به آن کوشا باش

«و مژده ده شکیبایان را،کسانی که چون سختی به آنان برسد،می گویند ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم»

"بقره/156-155"

۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۱:۵۰ عبدالحسین

شهدا شرمنده ایم

سید برام دعا کن

یک نفر در غبار سرگردان ...

خیلی قشنگ بود

سلام

 مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

امام خمینی(ره) :

 آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. 


بادرج لینک توبنویس در وبلاگ خود ، از ما حمایت فرمایید.

توبنویس : tobenvis.com

۱۲ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۲ محمد کیوان
*هــو اللــه*
 
"امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)"
...این مرگ بر آمریکا که مردم می گویند مثل همان اعوذ بالله من الشیطان الرجیم است که در اول هر سوره قرآن شما می خواهید بخوانید؛ قبل از بسم الله الرحمن الرحیم ، اعوذ بالله من الشیطان الرجیم می گوییم... 
این شیطان خبیث مصداق همان پلید صفتانی است که در قرآن از آن ها یاد شده و خدای متعال هشدار داده که(به آن ها نزدیک نشوید که نزدیک شدن به آن ها مساوی با از دست دادن دین و باورهای انقلابی است)(سوره بقره آیه ۱۲۰)
خداوند رحمان در جای دیگر هشدار داده که (بعضی بیمار دلان سرعت و شتاب می گیرند تا به آن ها نزدیک شوند از ترس آن که مبادا آسیبی وارد شود، اینان باید بدانند که بزودی پشیمان میشوند) (سوره مائده آیه ۵۲)
حضرت آیت الله بهجت (ره):
عجیب این که کفار در مقام هدایت و ارشاد ما، پیشنهاد صلح و سازش به ما می دهند، مانند عالم اخلاقی که با فرد جاهل و ضعیف الاخلاقی روبرو است و می خواهد او را راهنمایی و نصیحت مشفقانه و دوستانه کند ...

در نیمه شب های  تنهایی وبکده ها سوسوی چراغ های مجازی هواسمان را پرت نکند...
راه اینجاست...
خود را در معرض انفاس قدسی رها کنیم
 با بهجت دل ها همراه شویم...

۱۳ آبان ۹۲ ، ۰۰:۳۶ محمد کیوان
*هوالنور*

حضرت آیت الله بهجت (ره):

از آیه شریفه(امر به معروف و نهی از منکر کن و بر هر مصیبتی که به تو می رسد،صبر نما) " لقمان /17 "
استفاده می شود که صبر و تحمل و شنیدن ناسزا و تلقی کردن آن چون حلوا و طیبات شیرین و خوشمزه،از لوازم امر به معروف و نهی از منکر است.
۱۳ آبان ۹۲ ، ۰۴:۳۳ محمد کیوان
*هوالوارث*

إِنِّی جَاعِلٌ فِی الأَرْضِ خَلِیفَةً (بقره/30)


انسان جانشین خدا در زمین است و با حمایت او می تواند به همه موفقیت های مادی و معنوی دست یابد.

بنابراین هدف گذاری و برنامه‌ ریزی نما و اقدام کن تا به زودی نظاره‌ گر شکوفایی غنچه های عطرآگین وجود خود باشی. قدرت تو به اندازه باور توست

۱۴ آبان ۹۲ ، ۰۴:۵۱ محمد کیوان
*هوالسمیع*

گوش شنونده همیشه در جستجوی سخن خردمندانه و حکیمانه است.

 «فَبَشِرعبادِ الذَّین یَستَمِعُون القَولَ فَیَتَّبعونَ اَحسَنَه

پس بندگان مرا بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می کنند» (زمر/17)

باز باران، با ترانه، میخورد بر بام خانه

یادم آرد کربُ بلا را

دشت پر شور و بلا را

باز باران، قطره قطره میچکد از چوب محمل،

آخ باران! کی بباری بر تن عطشان یاران؟

فایل تصویری مراسم شب اول محرم هیئت حسین جان
http://hosenjan.mihanblog.com/post/187 
۱۶ آبان ۹۲ ، ۰۵:۳۵ محمد کیوان
*هوالخالق*
تنها مخاطب هستی، خدا و پیامبران، انسان است.
 و انسان برای رسیدن به بالاترین مراتب انسانیت باید طوری زندگی کند که هر چه بیشتر به خدا نزدیک شود
 چرا که ای انسان در نهایت تمامی هستی به تو منتهی میشود و تو باید به خدای هستی منتهی شوی: «انّ الی ربّک المنتهی»
(نجم/ 42)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی