برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

در پناه او...

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ





 اهل بیت را سه روز بر دروازه ی شام بداشتند
  تا شهر را آذین بستند، هر چه تمام تر
  و به هر زیور و آرایه و آیینه که بود؛
  چنان که هیچ چشم، مانندِ آن ندیده بود.
  و سرها را که پیشتر به شهر برده بودند
  بیرون فرستادند تا با اهل بیت وارد کنند.
  آنگاه از مردمِ شام پانصدهزار مرد و زن
  دف زنان، بیرون آمدند
  و امیران با دف و سنج و شیپور.
  و جوانان می رقصیدند و دف و سنج می زدند
  و تنبور می نواختند.
  و مردمِ شام به گونه گون جامه ها
  و سرمه و خضاب، خویش را آراسته بودند.
  و بیرونِ شهر از بسیاریِ مردم مانندِ عرصه ی محشر شده بود:
  در یکدیگر موج می زدند.

  چون به میانه روز رسید
  سرها و اسیرها را به شهر در آوردند.

    ___________________________
    - کتاب آه، ترجمه نفس المهموم شیخ عباس قمی، ص 496
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲
سید رضا

نظرات (۵)

خانه خراب عشقم و سربار زینبم

در به در مجالس سالار زینبم

هرکس به علم و بیرقش چپ نگاه کرد

با خشم من طرف شده ...مختار زینبم

 

یاعلی

التماس دعای فرج

 

سلام
صبر یعنی زینب (س)
 فرهنگ پرواز
۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۳ فرزند آدم
یا زینب :(
۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۰:۵۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا...

السلام علیک من اطاع الله فی سره و علانیه ؛السلام علی ابن فاطمه الزهرا"روحنافدا"
باسلام بر نوکر زادگان ارباب دوعالم حسین جان؛آخرین شب محرم  الحرام است؛عمرتان پر برکت به نوکری ارباب جان حسین روحنافدا

صدقه برای وجود مقدس و قلب نورانی اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا فراموش نشود!

زنده باشید و سالها نوکری و کنیزی آل الله ارواحناله لک الفدا نمائید..

التماس دعای عهد و فرج مولا ....

لبیک یا حسین جان ...لک لبیک....
دلتنگ حرمتون عمه جان اما جسارتا حرم خاله ی غریبم چیز دیگری است

شما سنتان کم نبود اما بمیرم برای خاله ی 3 ساله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی