برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

و بهشت همین حوالی است....

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ







 ارباب خوبم 

کارگراتو عشقه







ای خاک ها در میان این همه کوچه 

در میان این همه دیوار 

در میان این همه خاک

 شما را برگزیده اند 


طهارت گرفته اید؟

آماده حضور ملائک شده اید؟

تاب روضه ها را دارید؟

بی تاب سینه زنان شده اید؟

دل شما نیز مثل دل ما برای هروله ها تنگ شده؟

خودتان را آماده کنید که نگاه مادری به شما دوخته شده





شروع عملیات بازسازی  حسینیه حسین جان بحنورد



 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
سید رضا

نظرات (۱۱)

 و تقبل الله ...
پاسخ:
انما یتقبل الله من المتقین
سلام
باسه تا مطلب جدید و خیلی جذاب به روزم
نظر یادتون نره
حسینیه ای برای حسین جان
التماس دعا
سلام...

قلب....

http://zareh.blog.ir/post/271

دعوت قرآنی....
سلام...

قلب....

http://zareh.blog.ir/post/271

دعوت قرآنی....
خوشا به سعادتشان ...
 یادم باشد زمان بهترین استاد است
یادم باشد قبل از هر کار با انگشت به پیشانیم بزنم تا بعدا با مشت بر فرقم نکوبم
یادم باشد با کسی انقدر صمیمی نشوم شاید روزی دشمنم شود
یادم باشد با کسی دشمنی نکنم شاید روزی دوستم شود . . .
یا حق
التماس دعا

دم این مردان الهی گرم

سید دمت گرم با این مطلب بسیار زیبات

پاسخ:
مخلصم

نام تو را دواى درد است حسین

بى یاد تو بین که چهره زرد است حسین

عشق تو مرا ز خویش بیگانه نمود

بى عشق تو بین که سینه سرد است حسین

خدا قوت
سلام سید ...اینو بارها به اون بزرگترات هم گفتم...این حسینیه وقف قرآنه اما شماها هنوز خیلی از بچه هاتون حتی بلد نیستن قرآن بخونن.....شما و اون آقای افشین پس چیکار میکنین اونجا....فقط خوبید دور و بر حاج آقای انجمن اسلامی و کانون پرورش باشید و توی دزدی هاش ساکت باشید....

یا رومی روم .....یازنگی زنگ
پاسخ:
سلام
من اطلاعی ندارم از وقف اوئنجا و خیلی از بچه های ما هم بلدن قرآن بخونن
شما هم وضعیتت مشخصه من حرفی راجع به خودت نمیزنم
دنبال دنیای خودت باش همونطور که همه چی رو فروختی به شغلت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی