برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

چشم روشنی امام رضا

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ





 السلام علی قائد البرکه



                                                           

سید حمیدرضا برقعی

با حضورت ستاره ها گفتند
نور در خانه ی امام رضاست
کهکشان ها شبیه تسبیحی
دستِ دُردانه ی امام رضاست

مثل باران همیشه دستانت
رزق و روزی برای مردم داشت
برکت در مدینه بود از بس
چهره ات رنگ و بوی گندم داشت

زیر پایت همیشه جاری بود
موج در موج دشتی از دریا
به خدا با خداتر از موسی
بی عصا می گذشتی از دریا

با خداوند هم کلام شدی
علت بُهت خاص و عام شدی
«کودکی هایتان بزرگی بود»
در همان کودکی امام شدی

رزق و روزی شعر دست شماست
تا نفس هست زیر دِیْن توایم
تا جهان هست و تا نفس باقی است
ما فقط محو کاظمین توایم

من به لطف نگاهت ای باران
سوی مشهد زیاد می آیم
دست بر روی سینه هر بار از 
سمت باب الجواد می آیم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
سید رضا

نظرات (۵)

سلام
عیدتون مبارک....

امام علی علیه السلام فرمودند:

علم; ارثیه اى با ارزش، و ادب; زیورى نیکو، و اندیشه; آئینه اى صاف، و پوزش خواستن; هشدار دهنده اى دلسوز خواهد بود. و براى با أدب بودنت همین بس که آنچه براى خود دوست ندارى، در حقّ دیگران روا نداشته باشى.

أمالى طوسى : ج ۱، ص ۱۱۴

 
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۱۲ هیئت متوسلین جوادالائمه(ع)بجنورد

با تولد این دردانه ، ثامن الحجج و گوهر گران بهای هستی حضرت رضا (ع) فرمودند :« این مولودی است که برای شیعیان ما با برکت تر از او زاده نشده است .»


با قالب جدید به روزیم
سلام
به این دو جمله توجه کنید:

*آیا هوا روشن است؟ آیا هوا روشن هست؟*

 کدام یک صحیح تر می باشد؟

http://farsiyad.blog.ir/post/9
سلام
تقدیمی ذره به  صاحب این خانه:

امام على علیه ‏السلام :

فَصَبرا عَلى دُنیا تَمُرُّ بِلوائِها کَلَیلَةٍ بِأَحلامِها تَنسَلِخُ؛
 
در برابر دنیایى که گرفتارى آن، مانند خواب هاى پریشان شب مى گذرد شکیبا باش.
بحارالأنوار، ج40، ص348، ح29
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۲ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
شده ام معتکف کوی تو ای یار بیا
ای طبیب دل من بر سر بیمار بیا
اعتکافی که از آن بوی تو آید،زیباست
آه ! ای عطر خوش لحظه ی دیدار بیا
تا به کِی چشم به راه نفست باید ماند؟
ای به تنهایی من مونس و غمخوار بیا
به کدامین عمل خویش تو را میخوانم ؟
به تهی دستی خود میکنم اقرار بیا
اللهم عجل لولیک الفرج.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی