برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

قرار بی قراری بی قرار ها

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ق.ظ

قرار بی قرار ها


مراسمات هیئت معظم حسین جان علیه السلام بجنورد


هر شب ساعت 21

چهارراه باسکول به سمت میدان خرمشهر، نبش بلوار استقلال (روبری منبع آب)




از همه رفقا خواهش میکنم جای ما رو هم خالی کنند

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۱
سید رضا

نظرات (۲)

 برخی رابطه ها ظریفند به طوری که به کوچکترین نسیمی می شکنند
و برخی رابطه ها چنان زُمختند که ما را زخمی می کنند
و تو آهسته آهسته بلند می شوی
به راه می افتی و می روی
و در این راه رفتن قلبت بارها زخمی می شود
از همین رو ، آبداده می شوی
و می آموزی
هر دوست داشتنی تو را غمگین خواهد کرد
زیرا به یادت خواهد آورد
که هیچ تضمینی برای هیچ رابطه ای نیست
اما شاید قوی ترین جذابیت وصال همین باشد
که آدمی در هنگام وصال هرگز گمان نمی برد
که روزی تنها خواهد ماند!
سلام
باپست های جدید ب روزم
یاعلی 
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۴ خادم الحسین بنی فاطمه
سلام
بحمدلله مجموعه خوبی فراهم کردید
عزاداریهای محرم و صفر شما مورد قبول حضرت احدیت
درپناه14 معصوم ماجور باشید انشاالله
التماس دعای ویژه
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی