برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

به او قسمت می دهم ببرم...

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ

ابری ام، بارانی ام، حال و هوایم خوب نیست

چشم سر، خیس است امّا چشم دل، مرطوب نیست


آفت عصیان به جان نخل دل افتاده است

علتش این است اگر محصول ها مرغوب نیست


سود بازار عمل از عُرف هم کمتر شده

ای دریغ اوضاع کار و بار من مطلوب نیست


این دل بی در اگرچه جای این و آن شده

غیر تو اصلاً برای من کسی محبوب نیست


واقعاً من دوستت دارم عزیز فاطمه!

غیر یوسف هر کسی که دلبر یعقوب نیست


با منِ بیچاره هم حرفی بزن چیزی بگو

جنس این دل که دگر از جنس سنگ و چوب نیست


طاقت دوری ندارم، رحم کن بر عاشقت

صبر من مانند صبر حضرت ایّوب نیست


کربلا می خواهم آقا ... التماست می کنم

نامه ام را مُهر کن هر چند که مکتوب نیست


محمد فردوسی
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۳
سید رضا

نظرات (۴)

کاش میشد رفتــ و دیگر برنگشتــ ...
پاسخ:
کاش....

۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۷ ... حسینی ...

منـزلـگه عشــاق دل آگـاه حسین(ع) اسـت

بیراهه نرو ساده ترین راه حسین(ع) است

از مــردم گمــــراه جهـــان ، راه مجــوییـــد

نــزدیکــتریـن راه بــه الله حسین(ع) اسـت

 

وااااااااااااااااای که چه زیبا بود این شعر
اجازه کپی دارم عایا؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
صاحب اجاز ه ای
دست سرایندش درد نکنه...


زیبا بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی