برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

راز زندگی

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ب.ظ

غنچه با دل گرفته گفت:
  
  «زندگی،

          لب ز خنده بستن است

                                      گوشه ای درون خود نشستن است.»
گل به خنده گفت:

          «زندگی شکفتن است
                                با زبان سبز، راز گفتن است.»*


گفت و گوی غنچه و گل از درون باغچه
باز هم به گوش می رسد...
تو چه فکر می کنی؟
راستی کدام یک درست گفته اند؟
من که فکر می کنم
گل به راز زندگی اشاره کرده است
هر چه باشد او گل است
گل یکی دو پیرهن 
بیش تر ز غنچه پاره کرده است!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۴
سید رضا

نظرات (۲)

سلام
هفته وحدت را تبریک عرض می کنم.
عاقبت به خیر شوید ان شاالله.
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
و چه زیبا

:)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی