برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

مرگ بر آمریکا

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

چون مسئله ایران و آمریکا فقط دو تا کشور نیست مسئله اسلام و کفره

چون که آمریکا نمیخواد انقلاب اسلامی باشه میخواد همه جا عربستان باشه یه عده احمق تو سری خور زیردست اونا باشن

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکای جنایتکار

مرگ بر آمریکای دورغ گو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
سید رضا

نظرات (۱)

دلت می خواد بگن که پرچمت سره؟
میخوای بگن تمدن تو برتره؟
آره تو برتری!
تو کشتن کبوترا
توی نمک زدن به زخم مادرا
توی شروع جنگ و تفرقه میون کشورا
.
.
.
مرگ برآمریکا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی