برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

من و او

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ
از اول تا آخر خود او  پذیرایی کرد
نگذاشت من دست به سیاه و سفید بزنم
از همه بدتر تا آمدم بروم بیرون
کفش هایم را خودش جفت کرد
خیلی از خودم خجالت کشیدم
حالم از خودم به هم می خورد 
من کی باشم که استاد چنین کند برای من




پ.ن : وای بر من که خدای او میزبان باشد و من میهمان
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰
سید رضا

نظرات (۱۶)

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۷ آرمان غفاری
سلام .
امیدوارم موفق باشید .
موضوع وبلاگ من : مطالب علمی و کمی هم سرگرمی
با نوشته های زیر بروز شدیم .
+ تیم المپیاد کامپیوتر ایران
+ یه کمی با هم بخندیم ... ( 3 )

(اگر از دریافت این تبلیغات در این جا ناخرسند هستید ، آگاهم کنید تا دیگر برای شما ارسال نشود )
وبلاگ من : http://imo-ioi.blog.ir/
ممنون .

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۲ فرزند آدم
واقعا انقدر میزبان بزرگه که آدم شرمنده میشه خودشو میبینه
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۹ آرمان غفاری
سلام .
امیدوارم موفق باشید .
با نوشته های زیر بروز شدیم .
+ ترول ( 4 )
+ جملات تامل برانگیز(1)
+ طرز تهیه ی سریال ماه رمضان


ممنون .
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۱ یعقوب کربلا
دعامون کنید
احسنت.
استفاده کردیم
به روز هستم
یاعلی

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
خدایا!
از اینکه مرا در حد ایوب به حساب می آوری، سپاسگذارم....!!
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ سوشیانت ...
و تنها اوست یگانه خالق متعال...
یا علی...
۲۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۹ مسعود مرواری
من کی باشم که...
۲۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۵ ثاقب زهرا
زیبا بود 
انشا.. بهترین استفاده رو از این ماه ببریم
موفق باشید
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۳ سمیه ناصری
چقدر قشنگ....کاش بتونیم قدر لحظه لحظه این مهمونی با برکت رو بدونیم
التماس دعا
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۵ ₪ بنتـ الهـدی₪
احسنت...
بسم الله
سلام علیکم
با پادکست::ماه مهربانی 2:: بروزیم و منتظر شما
التماس دعا
یا حق.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۸ ماوای قلم
به قول حاج اسماعیل دولابی:هزار غصه به دل میزبان هست که مهمان از یکیش هم خبر نداره
احسنت...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۶:۱۱ یعقوب کربلا
به روز هستم
یاعلی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۴ سید میلاد موسوی
امام صادق(ع): هرکس که در روز بسیارگرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شودخداوند هزارفرشته را می گمارد تادست به چهره او بکشند و اورا بشارت دهند تاهنگامی که افطار کند.
{الکافی، ج 4 ص 64 ح 8; بحار الانوار ج 93 ص 247}

درودبه شما؛ امیدوارم حالتان خوب باشد؛ با 3 نوشته به روز شدیم:
+ انسان کامل در نهج البلاغه
+ پندار نیک
+ 4 کتاب کارآمد در زمینه رایانه
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۹:۲۸ یعقوب کربلا
سلام
سید جان
یه سری به ما هم بزن..!
.....................................
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی