برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

نام او

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ق.ظ
وارد اتاق شد
از فرزندانش چند سوال پرسید
در حضور معلم

 نگران وضع تربیتی فرزندانش شده بود
سعایت دیگران هم بر این نگرانی افزوده بود
و این بار رو کرد به خود معلم انگار بخواهد مچ او را بگیرد
فاتحانه و با غرور صدا را صاف کرد و پرسید:
ببینم فرزندان من پیش تو عزیز ترند یا حسن و حسین ؟

کارد که هیچ اگر قمه هم می زدی خونش در نمی آمد
تمام صورتش خشم شد خشمی که از مهری درون سینه می جوشید
از عشقی که سینه اش را گداخته بود
رو کرد به متوکل عباسی با غروز و پیروزمندانه با عشق با شور با دنیایی از محبت آمیخته با خشم
: به خدا قسم قنبر غلام مولایم علی علیه السلام به مراتب از تو و فرزندانت عزیز ترند و بالاتر
و چنین شد که آن زبان گویای عشق را از پشت سرش خارج کردند و به بدترین وضع شهیدش کردند




علی امام من است و منم غلام علی
هزار جان گرامی فدای نام علی


به بهانه سالروز شهادت ابن سکیت عالم





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۷
سید رضا

نظرات (۶)

salam veblog ghashngi dari
matalebetam vagean ziba va khondaniye
mamnon ke ke be vablaog manam sar mizani
پاسخ:
سلام 
نظر لطف شماست
تا صورت پیوند جهان بود، على بود
تا نقش زمین بود و زمان بود، على بود
آن قلعه گشایى که در از قلعه خیبر
برکند به یک حمله و بگشود، على بود
هزار جان گرامی فدای نام علی...


۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۲۴ محمد علیزاده
YA ALI

چون نامه جرم ما به هم پیچیدند

بردند به میزان عمل سنجیدند

بیش از همه کس گناه ما بود ولی

چما را به محبت علی بخشیدند

هر کس به ولایت علی شک دارد
با ...

طیب الله انفسکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی