برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

برای همشهری ها...

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ

استحضار علاقمندان به کسب معارف ناب اسلامی می رساند با استعانت از درگاه خداوند متعال و مدد از کرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، یکدوره کلاسهای سبک زندگی با حضور اساتید مجرب برگزار می گردد.


ایام هفته

کلاس

استاد

توضیحات

‌شنبه

مجردها

حجت‌الاسلام سلیمانپور

انتخاب همسر، ازدواج و ... (ویژه آقا پسرها)

یکشنبه

اخلاق

حجت‌الاسلام افشین فر

شرح کتاب شریف معراج السعاده

دوشنبه

اخلاق

حجت‌الاسلام افشین فر

شرح کتاب شریف معراج السعاده

سه شنبه

مسائل طبی

حجت‌الاسلام شیخ رمضان الهی

آداب تغذیه،مزاج شناسی و... ازنگاه طب اسلامی

چهارشنبه

مسائل طبی

حجت‌الاسلام شیخ رمضان الهی

آداب تغذیه،مزاج شناسی و... ازنگاه طب اسلامی

پنجشنبه

خانواده

حجت‌الاسلام سلیمانپور

عوامل تحکیم وتضعیف بنیان خانواده (ویژه متاهلین)

جمعه

خانواده

حجت‌الاسلام سلیمانپور

عوامل تحکیم وتضعیف بنیان خانواده (ویژه متاهلین)

   شروع این کلاسها از شنبه 22/4/1392 راس ساعت پنج ونیم بعد ازظهر در محل حسینیه مرحوم حاج مرتضی ولیزاده واقع در کوچه گرمه ای بوده و شرکت برای عموم آزاد است.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09158896811 تماس بگیرید.






http://hosenjan.mihanblog.com/post/154

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰
سید رضا

نظرات (۱)

۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۰ ماوای قلم
0915 که میبینم ناخوداگاه میگم:السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ع
التماس دعا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی