برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

او چشمانش را شسته است...

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ

فکر می کردم که چطور شد که او جور دیگری می بیند

نگاه او با نگاه من فرق میکرد

وقتی که نگاهش را دنبال می کردم 

(البته در نگاهش هم دنبال خیلی چیزها بودم)

متوجه شدم نگاه او فرق میکند


نگاه او از دریچه دوربین نیز بسیار متفاوت است این هنر نگاه او را می توان در تصاویر او دید

او چشمان او را شسته که این طور خوب می بیند....

به چشمان او  غبطه میخورم به خاطر هنر نگاهش

 و خودش گفت که کجا چشم هایش را شسته

همان "عبره کل مومن "چشم او را شسته است...

غبطه میخورم به  نگاه او و  چشم او....





پی نوشت : سعید زرآبادی پور فیلمبردار با معرفت مومن مخلص

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۴
سید رضا

نظرات (۶)

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۴ آقای میم عین
فکر  نمی‌کردم هنوز زنده باشی سید!!

# مرگ مجازی و بسته شدن وبلاگ منظورم.
پاسخ:
ممنون
نمرده بودم خواب زمستانی و تنبلی بود

زرآباد کجا هست حالا ؟
پاسخ:
الموت قزوین
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۷ محمد جواد حیدری پرچکوهی
چیه فریادتون با خدا رو سر وبلاگ من خالی می‌کنید؟
خدا حفظش کنه
۱۵ آذر ۹۳ ، ۰۱:۰۵ عطار کوچولو
دمـــــــش گــــــــرم!
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۲ وبلاگ شمس
خداحافظشون باشد ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی