برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

تنگ یا قفس؟؟؟

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۰۲ ب.ظ

یه شب از   "او"   پرسیدم به نظر تو


حال ماهی ای که توی تنگ اسیره 

                                              بد تره


                                                          یا

                                                                پرنده ی توی قفس؟؟؟

  آه کشید با صدای غمگینش گفت:

ماهی توی تنگ 


چون وقتی در قفس باز بشه اول خوشبختی پرنده ست

اما وقتی تنگ بشکنه میشه اول بدبختی ماهی




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۵
سید رضا

نظرات (۴)

۱۵ دی ۹۱ ، ۲۰:۵۱ بی تو به سر نمی شود
خیلی زیبا بود.
قفس....
۱۵ دی ۹۱ ، ۲۰:۵۳ بی تو به سر نمی شود
آسمان باقفس تنگ چه فرقی دارد؟ ...بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۵:۰۰ حاتم ابتسام
نمی دونم از کجا شروع شد ولی بدبختی اینه خوشبختیمون شروع نمی شه...
پاسخ:
ممنونم

سرآغاز کجاست ؟

حالا که به پایان راه رسیده ام

نقطه پرواز کجاست ؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی