برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

از این سکوت گریزان ، از آن صدا بیزار

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

هم از سکوت گریزان ، هم از صدا بیزار

چنین چرا دلتنگم ، چنین چرا بیزار

 

زمین از آمدن برف تازه خشنود است

من از شلوغی بسیار رد پا بیزار

 

قدم زدم! ریه هایم شد از هوا لبریز

قدم زدم! ریه هایم شد از هوا بیزار

 

اگرچه می گذریم از کنار هم آرام

شما ز من متنفر ، من از شما بیزار

 

به مسجد آمدم و نا امید برگشتم

دل از مشاهده تلخی ریا بیزار

 

صدای قاری و گلدسته های پژمرده

اذان مرده و دلهای از خدا بیزار

 

به خانه ام بروم؟!خانه از سکوت پر است

سکوت می کند از زندگی مرا بیزار

 

تمام خانه سکوت و تمام شهر صداست!

از این سکوت گریزان، از آن صدا بیزار


فاضل نظری

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۴
سید رضا

نظرات (۱۳)

فاضل نظری و
عاشقانه هایش ...
با سلام

مطلب شما در سایت "نقل قول" درج گردید:
http://www.naghleghol.ir/index.php/poetry-2/125-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86-%D8%B5%D8%AF%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%B1

منتظر حضور فعال شما هستیم

با لینک ما،"نقل قول" را به دوستان خود معرفی کنید

سپاس.
آفرین
سلام سید جان.این فاضل نظری واقعا محشره

بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحضه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق
وسکوت تو جواب همه مسئله هاست

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۸ نیما عتیقی
خوب انتخابی بود ... /.
بسیار بسیار زیبا
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۰ عارف محمدی برنتی

سلام سید جون

آفرین بر این حسن انتخابت

 

پاسخ:

ممنونم عارف جان

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۰ نیما عتیقی
واقعا شعرش قشنگه .../.
به خانه ام بروم خانه از سکوت پراست

عالی تر از عالی بود استاد
بروزم
سلام و احترام


خواندمت بسیار زیبا نوشتی...
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۱۴ محمد علیزاده
اختیار داری آقا سید
شما هم بسیار زیبا مینویسید
با افتخار لینکتون کردم
پاسخ:

افتخار شد برای بنده

و برای وبلاگم که به لیست لینکم زیننت بدبد

بسیار زیبا و دلنشین
یک شعر است و یک فاضل نظری ...
مثل سعدی تمام اشعارش روان و سلیسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی