برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

که او هم خم است و هم می است و هم نی است

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ

می فروشی گفت کالایم می است 

رونق بازار من ساز و نی است

من خمینی دوست می دارم که او

هم خم است و هم می است و هم نی است . . .



( مقام معظم رهبری )

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۴
سید رضا

نظرات (۲)

هر زمان یاد خمینی افتیم/ دور سید علی خامنه ای می گردیم.
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۲ شهید گمنام
سلام ...
دعوت میکنم آخرین روز نوشت سید رو مطالعه کنید.
با نظرات خودتون سید رو دلداری بدهید.

یاعلی

پانوشت: شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی