برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

سیزده به در...

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ب.ظ

یکی می گفت ببینیم ستاره بخت کدوم طرفه به همون سمت بریم

یکی دیگه می گفت ما که میریم روستای بابام اینا

اونای دیگه از شب قبل رفته بودن باغ خودشون

یه عده هم برنامه خاصی نداشتن می خواستن برن پارک های اطراف و کوه و دشت



او...

یه نگاه به بچه هاش کرد و گفت: برنامه هفتگی مون که فراموش نشده؟

رفتند سیزده بدر

سیزده بدر شون ختم شد به دعای توسل سه شنبه شب جمکران

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۳
سید رضا

نظرات (۱۶)

خونخواهی و خونخواری یهودیان نسبت به ایرانیانhttp://makin.blog.ir/1392/01/13/iran
اللهم الرزقنا...
آخ جمکران وشب و آسمونشـــــــــــــــــــــــــ
جالب بود
خدا قسمت کنه
ای جانم چقد قشنگ...
 
چقد دلم هوای جمکران کرده :(
۱۴ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۴۸ محمد علیزاده
آخ گفتی جمکران حاجی

 

اللهم عجل لولیک الفرج

خوشا به سعادتشون
من تا الان جمکران نرفتم و اصلا هم نمیدونم چه حسی داره... حتما خیلی خوبه.. خیلی دوست دارم برم اونجا اما...
سلام آقا سید
ممنون از اینکه گفتی: بسیار عالی
ولی اگه کمی توی بحث شرکت میکردی بهتر نبود داداش؟
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۵۱ حسین رضائی فرد
سلام///خیلی خوب/قشنگ
دمشون گرم..

ممنون بابت سر زدنتون

هی زندگی پست قبل باید برا اینجا به کار میرفت!
اللهم عجل....
ما صبح سیزده به در جمکران بودیم .
التماس دعا
یاعلی
آمد بهار و حیف که ما را بهار نیست
وین جرعه ها به کام دلم خوش گوار نیست
گفتم بهار آمد و پر شد جهان ز گل
دیدم که یار نامد و گفتم بهار نیست...

اللهم عجل لولیک الفرج

یاحسین علیه السلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی