برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

پاییز

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

فقط می تونم بگم پاییزه

پاییز

اصلا چی شد اسمشو کذاشتن پاییز

چرا فقط بعضیا ازش خوششون میاد

پاییز

نمیدونم کی اولین بار بهش گفت پاییز

ولی اونم حتما یا عاشق بوده یا عاشق

که خیلی زرد و ساکت با این حرفا اسمشو گذاشت پاییز

پاییز غربات خیلی سرده

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
سید رضا

نظرات (۱)


پاییز از  مهر  شروع نمی شود!

پاییز از  بی مهری ها  شروع می شود ...

...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی