برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

غروب جمعه

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۳۷ ب.ظ

غروب جمعه رسیده است و باز تنهایی
غروب، این‌همه غربت، چرا نمی‌آیی؟

زمین به دور سرم چرخ می‌زند، پس کی
تمام می‌شود این روزهای یلدایی؟

کجاست جاذبه‌ات آفتابِ من؟ خسته است
شهابِ کوچکت از این مدارپیمایی

کبوترانه دلم را کجا روانه کنم؟
کجاست گنبد آن چشم‌های مینایی؟

تمام هفته دلم را به جمعه خوش کردم
غروب جمعه رسیده است و باز تنهایی...

" پانته‌آ صفایی بروجنی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۵
سید رضا

نظرات (۳)

۱۵ دی ۹۱ ، ۲۰:۳۵ منتظران ظهور
سلام ممنون از حضور گرمتون
 ما را در راه منتظران ظهور تنها نگذارید.
منتظر حضور گرمتون هستیم
یا مهدی
التماس دعا
۱۵ دی ۹۱ ، ۲۰:۵۰ بی تو به سر نمی شود
سلام.قشنگ تود.خوشحالم کردی

امامت وتاج گذاری حضرت صاحب الزمان تبریک.

 

روز عید است و ببین تو را میخواهنــد/

در تَبسُمِ ربیع بایقین تو را میخواهنــد/

 

ادامه ی این قصیده در وبلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی