برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

نذر او

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۴۱ ب.ظ

نذر و" که غریب طوس است.



-آقاجان مرا در دعاهایتان فراموش نکنید

-خیال میکنی فراموشت میکنم

-نه

-از کجا می دانی؟

-چون شما همیشه شیعیانتان را دعا می کنید من هم یکی از آن ها هستم  .

-غیر از این چیز دیگری هم هست ؟

-نه آقای من چه چیزی ؟

-هر وقت خواستی ببینی چقدر یاد تو هستم ببین تو چقدر یاد منی ومن در نظرت چه طورم.

اصول کافی (باب مولد ابا الحسن الرضا (ع))

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۶
سید رضا

نظرات (۱۰)

سید جان سلام
وبلاگتون رو لینک میکنم.
به شدت التماس دعا دارم.
لطفا همون امین بزنید متشکرم میشم.
پاسخ:
سلام
لطف دارید ممنون که سر زدین
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۳:۳۳ حاتم ابتسام

دیالوگ دونفره، از این تاثیرگذار تر کجای دنیا می شود پیدا کرد؟؟؟

آن هم با این پایان بندی!!!


ای وای...

آقا کجای یاد من است؟

۱۷ دی ۹۱ ، ۰۰:۰۸ رنگ خدایی
سلام....
دوست داشتید از وب بنده هم دیدن فرمایید...
یا علی....

کلیک رنجه فرمایید...
۱۷ دی ۹۱ ، ۰۱:۳۱ محمد هادی باقرالعلوم
یا غریب طوس...
شما از سر غیرتتان ما را فراموش نمی کنید.
و ما از سر بی غیرتیمان...
آه...
سید جان سلام
موفق و پاینده باشی...
۱۷ دی ۹۱ ، ۱۱:۳۹ رنگ خدایی
سلام...
ما یه وبلاگ خداوندش بیامرزاد داشتیم تو بلاگفا...
که آقای شیرازی لطف کردن مسدودش کردن...
نمیدونم این آقا با کی مشکله داره با شهدا!با بسیجیا!خدامیدونه...

ما هم هجرت کردیم به بلاگ...
به روزم کلیک رنجه بفرمایید...
۱۷ دی ۹۱ ، ۱۲:۵۸ نیما عتیقی

همیشه  از حرمـت ، بـوی سـیـب مـی آیـد

صــدای بـال مـلـائـک ، عـجـیـب مـی آیـــد !

ســلـام! ضـامـن آهـو،دل شـکـسـتـه ی مـن

بـه پـای بـوس نـگـاهـت ، غـریـب مــــی آیـد

طــلـای گنبد تو ، وعـده گـاه کـفــتـرهـاسـت

کـبـوتـر دل مـن ، بــــــی شـکـیـب مــی آیـد

بـرات گـشـتـه بـه قـلـبـم مُـراد خــواهـی داد

چـرا کـه نـالـه ی «امّـن یُـجـیـب» می آید ...

Mahmoom.Blog.ir

خیلی زیبا بود عزیز !
پاسخ:
ممنونم
۱۷ دی ۹۱ ، ۱۹:۰۹ نیما عتیقی
ممنون ! شما هم همینطور !
پاسخ:
ممنون
راستی دوست دارم بیشتر باهاتون آشنا شم
۱۷ دی ۹۱ ، ۱۹:۴۶ سید گمنام

دست مرا بگیر تا حرم ببر..

کار ِ دلم بدون تو بالا گرفته است...

گاه به این می اندیشم که عشقمان به واسطه های فیض الهی تا چه حد از روی محبت خالص است؟
آیا واقعا حبمان به آنها از ته دل است؟
آیا چون امام هستند دوستشان داریم یا اینکه چون حاجت می دهند؟
به ته دلم که رجوع می کنم میبینم که مبنای عشقم یک نوع جدید از ترازوست!
هرکه بیشتر حاجت دهد عشقم به او بیشتر است!!
عشقمان کیلوگرمی شده است!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی