برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

سفره سفره اوست...

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۱۰ ب.ظ

سفره ، سفره ی "او"  ست "  غریب نواز طوس "

 


سفره ی اول :

عصبانی  شده بود با   اخم های  توی هم کشیده گفت :

ساکت باش ، خدایمان یکی است ،  پدرمان یکی است ثواب و پاداش هم به کارهای نیک است

زود باش بگو همه ی خادمان ، -سفید و سیاه-  بیایند سرسفره کنار من

هیچ وقت ندیده بودم بلند حرف بزند

فقط گفته بودم " سفره ی خدمت کاران را جدا بیندازیم"

 

 سفره ی دوم :

یاسر خادم   :

   کارهای روزانه ی آقا که تمام می شد و خانه هم خلوت بود

 همه ی ما را دور خودش جمع می کرد از کوچک تا بزرگ می نشست کنار ما سر سفره  بدون ما غذا نمی خورد

 همیشه هم می گفت  اگر من موقع  غدا خورد ن آمدم بالاسرتان به احترام من بلند نشوید

اگر صدایتان کردم و سر سفره بودید بگدارید غداتان تمام شود بعد بیایید پیشم .

 

و سفره ی آخر :

 

 به گمانم  زهر اثر کرده بود که امام ضعیف شده بود

  نمازی خواندند و  پرسیدند : "یاسر !  خادم ها غذا خوده اند؟ "

گفتم : فدای شما بشوم با این حال شما که غذا از گلوی کسی پایین نمی رود

گفتند : سفره را بیندازید.

انداختیم  نشستند کنار سفره تا ما غذا بخوریم بعد هم گفتند : برای اهل خانه تان هم ببرید.

همه که رفتند صدای شیون از خانه بلند شد.

                                                                                او هم رفت

 منتهی الامال



سفره سفره " او " ست  ولی تردید مرا خواهد کشت که نوکر هستم یا نه ؟؟؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۸
سید رضا

نظرات (۱۲)

سید جان دمت گرم.
اینا از اون متنای بترکونه.
خداییش اولین بار که چشات به گنبد افتاد یاد منم باش.عجیب دلتنگم.
پاسخ:
سلام امین آقا
چشم حتما
۱۸ دی ۹۱ ، ۲۲:۵۳ مرید مادر
زیبا بوداستفاده کردم

با غزل شهادت امام حسن (ع) بروزیم
۱۹ دی ۹۱ ، ۰۰:۰۱ محمد حسین حدائق
یا علی ابن موسی
خیلی زیبا بود
پاسخ:
نظر لطف شماست
۱۹ دی ۹۱ ، ۰۲:۲۱ حاتم ابتسام

سفره ارباب هنوز باز مانده. ما هنوز ریزه خوریم

یعنی ارباب کجای این سفره نشسته؟

.

ما به خانه های می رویم و نان و نمک را می بریم؛ از یاد.

آقا جان

مولایی من

ما ایم و همین به زیارت آمدن ها و در حرم چرخیدن ها

ماطاقت ندیدن حرمت را نداریم

 

با سلا م و درود بر هویات هیولانیه
امیدواریم که در زیر سایه واجب الوجود پایدار باشید...

می میرم و به جای دگر سر نمی زنم

می سوزم و دم از در دیگر نمی زنم

وای
سیدددددددددددددددددددددد
دریاب کنون که نعمتت هست به دست...
پاسخ:
دعا کن بفهمم
۲۰ دی ۹۱ ، ۱۲:۱۵ رنگ خدایی
سلام...
روز بخیر...
خداقوت...
با دوتا پست قرآنی به روزم...
میتونید از قرآن آنلاین و آموزش آنلاین نیز استفاده کنید...
مختصر و مفید...
ممنون میشم نظرتون رو اعلام بفرمایید...
کلیک رنجه بفرمایید...

ما از سوختن نمی ترسیم که پروانه های عاشق نوریم و هر جا که نور ولایت است گرد آن حلقه میزنیم... شهید آوینی


۲۰ دی ۹۱ ، ۱۴:۳۰ نیما عتیقی
زیبا بود !!!!
پاسخ:
نظر لطف شماست

سلام دلاور. جزاکم الله خیرا

کی میگه تو غریبی، غریب که عاشق نداره
روز و شب این همه عاشق به خاکت سر می ذاره
غریب اونه تو بقیع، حتی چراغم نداره
نه ضریح و حرم و حتی رواقم نداره

عزیز و سربلند باشی
التماس دعا سید....جان فاطمه دعا کن
یا علی
پاسخ:
محتاجیم به دعا
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۶:۰۳ منتظران ظهور


امام حسن سلام الله علیه در خلقت و سیرت و شرافت شبیه‌‏ترین مردم به رسول خدا بود



الإرشاد: ج 2، ص 5  .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی