برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

او را می خواهد....

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ق.ظ

  اصلا حرف نمی فهمد

  عقل که ندارد

   نمیدانم باید با چه زبانی با او  حرف بزنم

            دل را می گویم

   هر چه را  که بگویی برایش می آورم اما  آرام نمی گیرد

         هیچ چیز برایش " او " نمی شود

                                                                       دلم  " او "  را می خواهد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۴
سید رضا

نظرات (۲)

سید جان،بگو خودم اونو برات ردیف کنم.دل کلا کارش همینه.
چه کنم با نزاع عقل و دل؟
من که حلمایی بر می گزینم...
قدمی از سر وجود بنه تا قدم دیگر را نزد او باشی.
مطالب وبلاگت مختصر و مفیده.من هم خیلی دلم می خواد رعایت اختصار کنم اما نمی شه.
با آرزوی موفقیت و به او رسیدن
پاسخ:
ان شاالله
مطالب شما هم خیلی خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی