برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

بیل زن یک دست

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۱۶ ب.ظ

برای شمشیر زدن تنها از یک دست باید استفاده کرد اما برای کار با بیل حتما باید از هر دو دست استفاده کرد...

اما عجیب است که شمشیر زن یک دست مشهور می شود ولی بیل زن یک دست معروف نمی شود...



به یاد بچه هایی که  به خاطر کار زیاد چاه کندن در زمین سنگلاخ ، یک دستشان زخم شدید داشت وعملا از کار می افتاد اما به خاطر تعطیل نشدن کار با یک دست بیل می زدند.

برای خوندن مطالب بیشتر از گروه جهادی به اینجا تشریف ببرید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۷
سید رضا

نظرات (۲)

۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۶ محمد علیزاده
نکته ی زیبا و ضریفی بود اخوی
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۲ مرتضی نظری

راست میگی... الان ده دقیقه پیش داشتیم خاکریز میکردیم کرسی خونمون رو واقعا بیل زدن سخته... خیلی سخته...

پاسخ:
فدای همه بچه های عمرانی گروه جهادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی