برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

تف به ریا...

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳ ب.ظ

سلام

شرمنده یه هفته ننتونستم نظراتو بخونم و مطلب بذارم

شرمنده دیگه تف به ریا رفته بودیم اردو جهادی

جاتون خالی بود

همه بچه ها الان یکی یکی داشتن پیام میدادن که دلشون برا اون لحظات لک زده...

تف به ریا سرم شلوغ بود نتونستم  on  بشم البته اینترنت بود ولی تف به ریا نرسیدم دیگه..

خلاصه ببخشید

راستی به وبلاگ گروهمون هم سر بزنین حتما حتما


www.varesan.blog.ir


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۷
سید رضا

نظرات (۲۳)

آقا خدا خیرت بده
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۳۷ محمد علیزاده
خوشا به سعادتتون اخوی
پاسخ:
الحمدلله


التماس دعا..
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۳ مرتضی نظری

خدا خیرت بده سید جان.. ولی خودمونیم تف به ریا!!!

پاسخ:
تف به ریا

بسم رب الرقیه...

سلام بزرگوار . ممنونم از حضورتان

موفق باشید

التماس دعا...

پاسخ:
ممنون از حضور گرم شما
سلام. تفاتون تموم نشه ...ولی خودمانیم خیلی التماس دعا
پاسخ:
خیلی محتاجیم به دعا خودمانیم
خدا خیرت بده...
رسیدن بخیر
پاسخ:
سلامت باشی
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۴۸ یادایام ...
خوش اومدی ....التماس دعا آقاسید
پاسخ:
محتاجیم به دعا

سلام

با افتخار لینک شدید با نام (برای او)

پاسخ:
سلام افتخاری شد برام
و شما هم لینک شدید
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۶ احمد باوی زاده
خوش به حالت نبودیو ببینی تو مجلس چه گذشت....
پاسخ:
شنیدم و سوختم
خدا قوت...!!!
اجرتون با امام حسین(ع)...
پاسخ:
زنده باشید

با سلام وعرض ادب خسته نباشید .

پاسخ:
سلام زنده باشید
سلام داداش شرمنده نشد اونجوری که باید ، خدمت کنیم داداش حلالمون کن.
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه ی هیچ
سید جون i love you

پاسخ:
رئیس جون me too

با سلام وعرض ادب دست اشغال کننده کرسی ریاست مجلس درد نکنه که خیلی از آقا حرف شنوی داره!!!!!!

س.سیدجان خسته نباشی!!!خداقوت دلم برا اردو بچه ها صفا صمیمیت اون روزا تنگ شده!فقط دعا کن قبولمون کنن.... هوعلی
پاسخ:
من دلم برا ساعتای اردو لک زده
خوش به حالتون

۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۰ ✿بنـتـ الـهـدی✿
کار خوب گفتنش تبلیغه!
نه ریا
البته به شرط نیت درست
موید باشید
پاسخ:
دعا کنید نیت من خالص بشه
التماس دعا

سید جون کجایی دلمون برات تنگ شده

پاسخ:
مخلص آقا تازه اومدم بجنورد
زنده باد سادات مجلس
پاسخ:
زنده باد عاشورایی های مجلس
سلام
خدا قوت سید
سنگر ما رو منور فرمودید ...

کاش قبل تایید، پست رو یه بار خونید ...

چرا اینهمه اشتباه تایپی ؟"البته ببخشید "
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام ممنون از تذکرتون خسته بودم
یعنی همه پستها؟!
کمی دقت ...
تشکر ... بازم ببخشید .
التماس دعای فرج
پاسخ:
آخ آخ
ممنوم که می فرمایید اشتباهات رو
ولی باور کنید گشتم نددم دوباره
کور شدم دیگه
ما را دعا ...
یا زهرا (س)
التماس دعای فرج
پاسخ:
خیلی لطف فرمودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی