برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ای کاش در این بیت بسوزم

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۲۰ ب.ظ

دارد دل و دین می برد از شهر شمیمی

افتاده نخ چادر او دست نسیمی


تسبیح دلم پاره شد آن دم که شنیدم


با دست خودش داده اناری به یتیمی


حتی اثر وضعی تسبیح و دعا را


بخشیده به همسایه، چه قران کریمی


در خانهء زهرا همه معراج نشینند


آنجا که به جز چادر او نیست گلیمی


ای کاش در این بیت بسوزم که شنیدم


می سوخت حریم دل مولا چه حریمی


آتش مزن آتش  در و دیوار دلش را


جز فاطمه در قلب علی نیست مقیمی

 

حالا نکند پنجره را وا بگذاریم


پرپر شود آن لاله زخمی به نسیمی



سید حمید رضا برقعی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۸
سید رضا

نظرات (۱۱)

سلام موفق باشید
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۵۸ جابر رضاپور
هزار تا التماس دعا برای شما
که دل آدمو زهرایی می کنی .
ممنون
پاسخ:
دل شما زهرایی هست

۱۸ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۹ جابر رضاپور
سلام
چراغ مطاله قشنگه بیا بخون
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۵۰ زهره مهدوی
  سلام بزرگوار 
 چه شعر زیبا و پر دردی 
 چرا انسان بیشتر زشتی و ستیز میکند تا زیبایی و حق ؟
 مگر جز این است که علی خیر بشر را میخواست ؟
 لعنت خدا بر دشمنان علی در هر عصر و زمانی 
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۵۰ زهره مهدوی
    یکی دیوانه‌ای را گفت: بشمار
برای من، همه دیوانگان را
جوابش داد: کاین کاریست مشکل
شمارم، خواهی ار فرزانگان را

شیخ بهایی

 آیا شیخ بهایی خبر عصر و روزگار ما را داشته که اینچنین سروده ؟

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۳۶ محمد علیزاده
احسنت
بسیار زیبا
20
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۲ احمد باوی زاده
سوختم در این بیت

سلام

سروده های جناب برقعی مستدام.

التماس دعا

پاسخ:
سلام آمین
محتاجیم به دعا

وای مادرم...
جهت تعجیل درفرج امام زمان صلواتی بفرستید
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محد و عجل فرجهم

اجرتون باحضرت زهرا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی